IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : zou je dit ook doen of niet? Vorige pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 08-01-2002 15:45 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

sorry


I spy with my little and verrry evil eye.....


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 08-01-2002 15:48 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

No need. Geheel begrijpelijk...


Dead things grow from deep inside...


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 08-01-2002 16:16 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

sorry ... *SLIJM*


Godverdommen..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-01-2002 22:04 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Kun je niet gewoon naar TMF chat verhuizen, lul de behanger? Er worden hier een paar (...) mensen lichtelijk kots- en kotsmisselijk van je.

(sorry moderators, geen zin hiervoor een apart topic te openen)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-01-2002 22:44 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

ik vind het heel sterk en eervol wat je doet...


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2002 22:45 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.. gewijzigd..

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 08-01-2002 22:46]


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-01-2002 22:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 22:45 schreef Valorian666 het volgende:
.. gewijzigd..

psst oftopic zie ik nu Raistlin in usericon ?
------------------------------------edit---------
ah the golden hourglass eyes

[Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 08-01-2002 22:52]


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-01-2002 22:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

OFFTOPIC psst Terug: Yes indeed.. the one and only...



Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 08-01-2002 22:53 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 22:44 schreef FireFox het volgende:
ik vind het heel sterk en eervol wat je doet...


Je had het hopelijk ni over mij...?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 08-01-2002 23:11 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2002 22:53 schreef Greycloak het volgende:
Je had het hopelijk ni over mij...?
nee over de starter van dit topic


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-01-2002 6:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

1. Langdurige diepgaande wederzijdse liefde is zeldzaam genoeg: dat moet genoeg reden zijn om voor degene te blijven zorgen.

Liever een gehandicapte liefde dan geen liefde zou'k zegguh!

2. Als je je geliefde zou verlaten omdat diegene ernstig ziek wordt krijg je toch geweldig last van je geweten? Als je dat niet hebt moet je wel een heeeele kouwe zijn!

Dat je er sterk voor moet zijn vind ik een goed argument, maar hangt m.i. toch samen met bovengenoemde liefdesvorm.

3. Nog ff een reaktie op Greycloak: je bent toch een overtuigd christen? Zo van naastenliefde enzo? Wat vreemd dat juist jij dan overweegt in zo'n situatie voor je eigen leven te kiezen. Ik was stomverbaasd toen ik jouw overpeinzingen las!!!!!

Niet dat ik je van gedachte wil veranderen ofzo, verre van dat, maar het is wel dermate opvallend dat ik het gewoon moest aanhalen.

4.ennuh: schelden an sich getuigt idd niet van veel respect jegens dit topic.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 09-01-2002 6:47]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-01-2002 20:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2002 6:43 schreef Mutilator het volgende:

3. Nog ff een reaktie op Greycloak: je bent toch een overtuigd christen? Zo van naastenliefde enzo? Wat vreemd dat juist jij dan overweegt in zo'n situatie voor je eigen leven te kiezen. Ik was stomverbaasd toen ik jouw overpeinzingen las!!!!!

Niet dat ik je van gedachte wil veranderen ofzo, verre van dat, maar het is wel dermate opvallend dat ik het gewoon moest aanhalen.

4.ennuh: schelden an sich getuigt idd niet van veel respect jegens dit topic.


Tsja, denk dat ik ondanks mijn geloof ook nog mens ben, en ik weet niet waar ik het meest onder zou lijden, misschien kan ik het wel aan, weet ik het, maar op het eerste oogopslagje zou ik het denk ik niet aankunnen. Ik denk niet in hokjes. Mijn geloof is voornamelijk via mijn geweten, want zo goed als altijd is het opvolgen van wat mijn geweten me verteld over goed en slecht in overeenstemming met mijn geloof. Ik heb voornamelijk mijn eerste reactie gepost, en denk dat het wel ongeveer zo is zoals Iron Maiden het zei. Als de persoon in kwestie qua innerlijk zo erg veranderd dat je niet meer hebt wie het eerst was, wordt het niet gemakkelijker bij zo iemand te blijven. Als alles verder goed en leuk blijft... Heel anders dan. Maar jezelf telkens tegen een muur van hardheid werpen lijkt me nix en dan ben ik zeker weg, ja. En omgeving, wat ik ook ergens las... Mensen die je niet steunen in je keuzes, daar kun je best zonder, tenzij je zo sneu bent dat je je van alles van anderen aantrekt en niet in je eentje keuzes kan maken. Als jij vindt dat je het goed doet, maar iemand anders verteld je wat anders en je trekt je er echt nog iets van aan ook, had je beter bij je ouders kunnen blijven, want dan ben je nog niet echt zelfstandig genoeg voor een relatie. En dan vraag ik me af of je dan wel ooit zou weggaan bij die persoon die disabled is, want dat is je meest directe omgeving, en als die je dan vraagt (opdraagt) te blijven, tsja... Ook al vernietig je je eigen diepste zelf daarmee, als je compleet afhankelijk bent van je omgeving zou je het nog doen ook. Gewoon doen wat voor jou werkt.

(En dat schelden, was toch niet op mij van toepassing hoop ik? De meeste mensen hier willen ook liever geen onodig gescheld, maar wat die hork hier postte vond ik toch een beetje ver gaan. En dan reageer ik daar een beetje op. Sommige dingen horen idd niet in dit topic, en sommige personen niet op dit forum.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Eternal Darkness
Usericon van Eternal Darkness
Posted 11-01-2002 20:27 by Eternal Darkness Wijzig reactieProfiel van Eternal DarknessQuote dit berichthttp://-

ook al waren een paar duizend me voor ik zeg het toch DIEP RESPECT !


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen