|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Feindflug VNV Nation Dulce Liquido Fleshfield Is trouwens geen darkwave .. meer industrial/electro |
|
Hier is al ergens een topic over geloof ik? |
|
quote:Klopt, zal wel even zoeken.... Tot die tijd: Autumn Tears Dargaard Arcana Elend I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Endura (erg goed en duister), Pazuzu (minder goed) en Lord Wind (niet zo duister). |
|
Hmm Endura ken ik nog niet ./... maar eens proberen, zodra ik HD ruimte vrij heb .. zucht .. |
|
Ik vroeg me af of mensen nog meer suggesties hadden dan de bovenstaande bands? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Dark Sanctuary is nog niet genoemd; erg goed! Maar als je Elend nog niet kent hoef je niet nog naar andere namen te vragen Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nee, nee, niet aan beginnen dat Elend! Cliché, cliché, cliché. Maar ja "je moet het natuurlijk allemaal zelf weten". Ik raad het af, en als je m'n smaak in darkwave/ambient kent moet dat genoeg zeggen |
|
quote:Cliché?? .... |
|
cli·´ché (het ~) 1. te veel gebruikte en daardoor afgezaagde uitdrukking => gemeenplaats 2. [druk.] plaat waarop het negatief beeld van iets is aangebracht, zó dat daarvan afdrukken kunnen worden gemaakt 3. fotografisch negatief cli·ché·´ma·tig (bn.) 1. weinig origineel => afgezaagd cli·´che·ren (ov.ww.) 1. een cliché maken van "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: Cliché? Misschien heb jij een andere Elend gehoord, want ik geloof dat het woord 'Cliché' hier toch niet echt van toepassing is?!?! Plz... verklaar je nader? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Nee, want in mijn ervaring vinden mensen die ergens fan van zijn het toch niet cliché. Maar goed Elend beantwoordt prima aan alle makkelijke neo-classicismen, verhaaltje over gevallen engelen erbij en weer een tragisch plaatje waarbij we met z'n allen kunnen meesnotteren is geboren. Ga filmmuziek maken! Ja inderdaad, ik vind er helemaal geen fuck aan. |
|
Vervamon en Procyon-x natuurlijk. Hagalaz Runedance Wongraven Mortiis Fata Morgana Vond Cintecele Diavolui Die Verbannten Kinder Eva's Elend Aghast Ice Ages Endura Ontario Blue Taur Nu Fuin* Fjelltrone* Svartsinn* Noting Remains* Neptune Towers Undiscovered Moons Of Saturn* Ghostmile* Luiquid Morphine* * te vinden op www.mp3.com geweldige site, daar vind je vooral beginnende darkwave/darkmbient.. succes |
|
was lacrimosa geen darkwave |
|
nee lacrimosa is nu gothic rock |
|
quote: Kerel, hoe kom jij aan geluiden om darkwave te maken? |
|
hij perst ze uit een gitaar? hrm nee wacht dat kan niet kloppen "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
quote: daar gebruik ik mijn Roland KR500 en mij Korg X5D voor. vin je het wat? |
|
Nog niet beluisterd, maar ik heb er zelf namelijk wel oren naar om dergelijke instrtumentale dingen te maken, maar helaas geen geld voor keyboards/synthesizers .. |
|
je kan ook gaan lopen kloten, met midi en dan de geluiden uit je kaart. maar dat lijkt me best omslachtig |
|
Ja eigenlijk weinig zin in. NP: Arcana - The Song of Solitude |
|
maar als je een goedkoop keyboardje op de kop kan tikken, kan je met cool edit pro al een boel leuke dingen doen hoor |
|
Dat is zowiezo iets wat ik wil doen. Maar eerst leren spelen ... Ben nu op AG je nummers aant downloaden by the way. mp3.com vind ik altijd zo zuigen ... |
|
ok luister voor al ff Hexentanz en laat me horen wat je er van vindt |
|
Ik ben em aant downloaden, en ik zal mijn ongezouten mening doorgeven. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |