|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kom alleen omdat Attila zingt in KoK. Carpathian Forest is 'wel ok'. |
|
Gaaf, ik ben waarschijnlijk wel in de Goudvishal te vinden |
|
Keep Of Kalessin!! Jaaaaa! [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 01-02-2006 20:53] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Vraag me ernstig af of Keep of Kalessin wel doorgaat deze tour. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ook. |
|
quote: Hey, onruststoker! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Nou, ik meen me te herinneren dat ze op tour zouden gaan met alleen maar eigen label bands. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
attila doet toch geen vocalen meer in KoK? [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-02-2006 1:18] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Volgens mij wel, ik denk dat je op Aborym doelt. |
|
hm, mooi op tijd weg dus Je moeder. |
|
quote: Hehe, nah, ik kijk nog wel even Carpathian Forest. Vorig jaar was vooral het tweede deel erg vet, misschien verrassen ze me nu weer. |
|
mwa altijd al een hekel aan die band gehad dus die hoef ik echt niet te zien Je moeder. |
|
quote: Zaten ze niet allebei op SoM, of loop ik jaaaaren achter? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Atilla is volgens mij weggegaan sinds zijn terugkeer bij Mayhem. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Echt, ik hou het niet meer bij, hehe. |
|
quote: Ik zie idd ook nog nergens wat staan. Geen meldingen etc. Niet op hun site, niet op myspace pagina's... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Nou, als Keep of Kalessin niet komt en/of Attila eruit is, moet de support wel erg gaaf zijn wil ik hierheen gaan. |
|
frost is er ook uit, mij maakt het niet uit als de tracks van Reclaim maar aan bod komen.. en ook graag wat nieuw spul Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ze staan anders ook bij Enslaved volgend jaar. |
|
quote:Dan loop je dus jaren achter Nee, Keep of Kalessin zit op Tabu Recordings. Atilla zingt trouwens ook niet meer bij KoK. Tegenwoordig is Thebon de frontman terwijl Obsidian C. de achtergrond zang doet. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-02-2006 17:19] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Enslaved is dan ook een band die op hetzelfde label zit Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zaten die niet op Osmose? Nah, als de support tof is, kom ik wel naar de Baroeg. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
kheb CF gezien met als voorprogramma Tsjuder. Ik moet zeggen dat hoe goed nattefrost ook z'n best gedaan had om het muziek te amuseren met dat idiote uitfit van hem....het klonk gewoon allemaal kut. met de grootste dank aan nattefrost zelf. Tsjuder daarentegen was werkelijk te geniaal voor woorden. Ik vermoed dus stiekem dat ik KoK ook wel weer beter zal vinden dan het hoofdprogramma wat gebeurd dat trouwens toch ontzettend vaak!! voorprogramma beter dan hoofdprogramma, meer mensen hier ervaring mee? 'Vo |
|
quote: You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: Oja, dat was met Tsjuder! Ik kwam toen ook alleen voor Tsjuder, maar vond Carpathian Forest het tweede deel wel vet. Toen speelden ze nog wat ranzige zooi. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |