|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zo dan. |
|
Merci... Bezoek ook onze website www.goudvishal.nl |
|
Morgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gastenlijst Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: In Baroeg 10 |
|
quote: Maar de goudvis is 2 minuten lopen vanaf het station in plaats van in de middle of nowhere. Dat is die 2 euro wel waard dacht ik zo morgen dus! |
|
Heeft iemand van hier fotoos gemaakt gisteren? Ik ben op zoek naar fotoos voor mijn live-review op Vampire magazine. Uiteraard word de fotograaf vermeld als zijnde fotograaf. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik zag die gast van metalshots lopen, dus zal eerdaags wel op die site verschijnen Vond optredens btw aardig geslaagd. Vooral met Hate heb ik me vermaakt. Knap dat ie halverwege het optreden in de gaten had dat ie in Arnhem stond en niet in Rotterdam Wat voor vlees zit er in die toverrijst? |
|
Mijn impressie: Hate = vet Bloodthorn = saaaaaaiiiii Carpathian Forest = gewoon een brakke kutband Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
+1 Niks aan toe te voegen. Ze hadden de lineup om moeten draaien |
|
Carpathian forest Grrr wat HAAT ik die band Hate is wel gaaf The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nou idd muti! Wat een gare kutzooi is dat. Maar hate was voldoende om voor te gaan! |
|
quote: Oeh waarom dan wel? Die dvd van mij is toch erg geil, met die heerlijk ongelovelijke dikke bassist, in zijn string? En die mooie VOLslanke danseressen die zo gratieus hun dansjes doen? Maar CF heeft echt wel wat gave cd's hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |