|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wil je lid worden van m`n metal club?? klik dan effe op de link hier onder!!!! zeker de moeite waard!!!!!!! http://muziek.clubs.nl/metal_4ever alvast bedankt join us SaNdEr B. |
|
vette naam ik stel voor dat iedereen zich opnieuw aanmeld en dan met 666 achter z'n naam No meat is sweater |
|
ehmz, wat is de toegevoegde waarde van die club? |
|
maar.... maar.. IK WIL HELEMAAL GEEN CLUB!! Dit slaat nergens op. |
|
Jawel, samen boodschappen doen enzo, lache toch. (...) |
|
nu wordt het wel heel erg. |
|
ik zit al bij een club, de poloclub :D "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Wat is het nut van die club? |
|
Ik zit al bij een paardrijclub en een hockeyclub en een punnikclub en een breiclub .. Dus ik hoef niet lid te zijn van nog een club.. |
|
lijkt me enig.... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
het is altijd goed om zo'n start te maken op een forum of niet deicide666 |
|
Jullie moeten wel z'n naam goed spellen. Het is Deicide6666 VIER zessen dus. Da's extra beestachtig. |
|
quote: oh ja tuurlijk, stom van me, 6666, SUPEREVIL!!!! |
|
Deicide 666666666666666666666666666666666666666666666 da's pas evil (Zoveel hoeft nou ook weer niet) [Dit bericht is gewijzigd door SheRa op 07-01-2002 20:18] Bazzio Attacks!!! |
|
je snapt het niet, 666 tot de macht 666 is zo evil dat er geen woordt voor is! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
allemaal wel leuk maar waarom doen jullie er niets mee laterzzz |
|
nou het leuk mij wel leuk een beetje extreme mensen die nog wel weten wat Napalm Death,Danzig of de oude Sepultura is!!! |
|
quote: mafkees het is 3 6en Godverdommen.. |
|
Extreem? Omdat je van metal houdt? Neh |
|
quote: Als dat al extreem is.... |
|
quote: Kijk, knul, ik vind het leuk dat je enthousiast bent over metal, serieus. Maar zo bijzonder is het niet hoor, dat mensen weten wat ouwe Sepultura, Danzig of Napalm Death is. Ik vind het bv. veel bijzonderder als mensen zowel Suffocation als ouwe Darkthrone (of zo) kunnen waarderen. Of als mensen METAL herkennen ipv 'luide shit', dus dat ze op Black Sabbath EN Morbid Angel kunnen headbangen. Groeten, Dwaallicht6293785619837561983765 |
|
volgens mij snappen jullie mij niet helemaal want jullie weten niet wie ik ben en trouwens 90% van die underground black metal is pure schijt!!!!! --- edit --- wat minder smilies mag ook wel. (lees de info topics maar eens.) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 05-01-2002 17:32] |
|
quote: Jah met deze post ga je vrienden maken. [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 05-01-2002 17:33] |
|
quote: ROFLMAO Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Beter wordt u lid van de 'TPBM'... Geen gefuk; geen ge-nu-metal; alleen gezuip... Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |