|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Te gek, te gek! Maar die duikboot-mop moet er echt in blijven. Die is echt te grappig! Disko Disko Partizani |
|
quote: Hehe, waar was je in December dan? He? |
|
hehe kut uhm ik kon niet Je moeder. |
|
ANCIENT RITES (BEL) bevestigd als headliner! Lineup is nu compleet. |
|
En dan nog de flyer, feel free to spread it! |
|
Check |
|
Hm... zit er nu zwaar over te twijfelen The King nu maar in de 013 te gaan zien... |
|
Ancient Rites She Said Destroy in Black New York |
|
Wel een zwaar gave line-up, helaas heb ik dan andere verplichtingen. Wellicht dat ik Ancient Rites 9 juni in Nijmegen zie als dat bevestigd word |
|
Mmm, dat lijkt mij niet. Zou 1 excl. optreden moeten zijn. |
|
quote: kut ns! maar doe mn best... Je moeder. |
|
Nou Wietze... Ga maar WEER een vervanger zoeken: quote: |
|
Grmbldegrmbl...heb die dag verplichtingen kom ik nu achter. Hoop dat ik de avond mee kan pikken in iedergeval... spelfout weggehaald... |
|
quote: Jep, al ben ik allang blij dat TH nog gewoon gaat touren, dat was de hoofdreden van de booking. Vervanger zal er zeker komen! |
|
quote: Tjongejonge! Verzetten die verplichtingen, als metalfries mag je dit zeker niet missen. |
|
al vervanger voor Dekapitator? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Wordt aan gewerkt, verschillende opties aanwezig. |
|
Godver leuke bands... Zit alleen langer in de trein dan in Friesland als ik ga, laat dus maar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: sathanas en ancient rites doen niet maa aan die tour? maar komen nog wel? Je moeder. |
|
Ja, Sathanas en Ancient Rites komen gewoon. Die zijn verder ook niet op tour. De enige band die niet komt is Dekapitator, en daar wordt een vervanger voor gezocht. |
|
eh gelukkig want zou toch komen voor de bovenste 3 van de bill Je moeder. |
|
En die spelen nog gewoon. |
|
quote: Gaat lukken Wietse! spelfout weggehaald... |
|
Jeuj |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |