![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
![]() Maar die duikboot-mop moet er echt in blijven. Die is echt te grappig! ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
quote: Hehe, waar was je in December dan? He? ![]() |
|
hehe kut uhm ik kon niet ![]() Je moeder. ![]() |
|
ANCIENT RITES (BEL) bevestigd als headliner! Lineup is nu compleet. ![]() |
|
![]() En dan nog de flyer, feel free to spread it! ![]() |
|
Check ![]() ![]() |
|
Hm... zit er nu zwaar over te twijfelen The King nu maar in de 013 te gaan zien... ![]() |
|
Ancient Rites ![]() She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
Wel een zwaar gave line-up, helaas heb ik dan andere verplichtingen. Wellicht dat ik Ancient Rites 9 juni in Nijmegen zie als dat bevestigd word ![]() ![]() |
|
Mmm, dat lijkt mij niet. Zou 1 excl. optreden moeten zijn. ![]() |
|
quote: kut ns! maar doe mn best... Je moeder. ![]() |
|
Nou Wietze... Ga maar WEER een vervanger zoeken: quote: ![]() |
|
Grmbldegrmbl...heb die dag verplichtingen kom ik nu achter. Hoop dat ik de avond mee kan pikken in iedergeval... spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Jep, al ben ik allang blij dat TH nog gewoon gaat touren, dat was de hoofdreden van de booking. Vervanger zal er zeker komen! ![]() |
|
quote: Tjongejonge! Verzetten die verplichtingen, als metalfries mag je dit zeker niet missen. ![]() |
|
al vervanger voor Dekapitator? You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess ![]() |
|
Wordt aan gewerkt, verschillende opties aanwezig. ![]() |
|
Godver leuke bands... Zit alleen langer in de trein dan in Friesland als ik ga, laat dus maar. ![]() We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. ![]() |
|
quote: sathanas en ancient rites doen niet maa aan die tour? maar komen nog wel? Je moeder. ![]() |
|
Ja, Sathanas en Ancient Rites komen gewoon. Die zijn verder ook niet op tour. De enige band die niet komt is Dekapitator, en daar wordt een vervanger voor gezocht. ![]() |
|
eh gelukkig want zou toch komen voor de bovenste 3 van de bill Je moeder. ![]() |
|
En die spelen nog gewoon. ![]() |
|
quote: Gaat lukken Wietse! ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jeuj ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |