|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik kom ook wel, nog effe afwachten wat de vervanger van dekapitator wordt dan! |
|
Zijn bezig met een vervanger, en er zijn enkele erg leuke opties aanwezig!! |
|
ben benieuwd |
|
quote: so am I You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Stortbak aan flyers bij de Kingkong! haha, maar dat vind ik niet erg aangezien ik ze ontworpen heb... (shameless self promotion), anyway wel even aanwezig denk ik, ookal boeit de hele line-up me totaal niet [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 12-05-2006 3:11] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Iemand de nieuwe Ancient Rites al gehoord? Lekkere zomerplaat! |
|
Ik heb er zin in! |
|
Dimaeon toegevoegd aan de line-up, als local opener, Rendak heeft afgezegd. Vervanger van Dekapitator nog steeds niet 100%, hopelijk eind deze week! Al met al 12 bands, 10 uur nonstop metal zonder pauzes + Extreme Aggression afterparty wat gehele nacht door gaat met diverse DJ's (ook bandleden van acts etc) in Rockcafé Mukkes, 10 meter van de Gloppe. |
|
quote: Goh wat zullen ze mij dankbaar zijn |
|
quote: kan jij mooi stagemanager zijn!! You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Niet zoveel ervaring mee maar dat is niet zo erg |
|
quote: maakt idd geen ruk uit. Een centrale stekker vragen aan Klaas, over tijd, stekker eruit You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
quote: ben echt benieuwd wie de DJ's zijn |
|
Daar zijn we zelf ook nog niet over uit, hehe. |
|
Ik kreeg een mailtje van Paul van Sathanas, of ie met ons mee kon rijden vanaf Zwolle. Dat gaat niet lukken. Maar gaan dr van hier lui uit of via Zwolle? Als er iemand plek heeft voor de heren, wil die dan ff mailen naar sathanaspaul[at]hotmail[dot]com? thnx [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-05-2006 8:53] |
|
OLD (GER) toegevoegd aan de lineup, complete programma is nu compleet. OLD speelt ouderwetse black/thrash: total Hellhammer/Celtic Frost worship! Het debuut van OLD komt binnenkort uit op Tyrant Syndicate, het label van Darkthrone brein Nocturno Culto. |
|
Niet aanwezig toch. Andere dingen. Helaarsch. Disko Disko Partizani |
|
Toch weer verplichtingen overdag, maar 's avonds wel aanwezig spelfout weggehaald... |
|
Schema is ook bekend: quote: |
|
Ik hoor dat het bijna uitverkocht is? Gauw effe naar Plato ticket halen... Bla |
|
quote: Ja hoorde ik ook. WIl wel heen, maar kom gewoon niet weer weg uit dat fucking Leeuwarden. Ik woon er 26 km vanaf, maar al ik dat moet fietsen... Neeeee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: 26 km, goed te doen. Zorg wel dat je (iig op de terugweg) samen met iemand bent, anders wordt het saai. Heeeeel rustig fietsend + enige dronkenschap zou je toch nog wel de 13 km/u moeten halen. Da's 2 uur. Laten we zeggen 1,5 uur heen is 3,5 uur. Volgens caloriewijzer.com komt dat neer op 1323 calorieën. Als je wat doorfietst, laten we zeggen, 20 km/u heen en terug, zit je op ongeveer 2,5 uur fietsen. Dat kost, volgens diezelfde caloriewijzer, 1995 calorieën. Laten we ertussen in gaan zitten, de hele escapade (dus heen EN terug) kost je in totaal 1600 calorieën . Laten we zeggen dat je zes baileys naar binnen tikt, zo'n 210 ml. Dat zijn al 700 calorieën. Zes bacootjes erbij, hatsaa, 940 calorieën. Totaal, hey ho hoppa, 1640 calorieën! Die fietstocht zorgt er dus precies voor dat je die drank weer kwijt bent, qua calorieën!! Het enige waar je dan na dit festival op ZM je beklag over kunt doen zijn de drie frietjes shoarma die om de één of andere reden ergens tussen dij en schouder zijn blijven hangen!! En die heb je met nóg zo'n fietstochtje er ook wel af >:). [Dit bericht is gewijzigd door M. op 30-05-2006 23:30] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Leuke line up. Dat is wel een aanbeveling om te gaan ik krijg er zin in, nu nog ff een fiets regelen of mag ik achterop zillah? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-05-2006 23:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Damn! Door jouw verhaal krijg ik bijna zin om iedere dag op en neer naar m'n werk te fietsen! Dan zou ik binnen 2 weken op m'n streefgewicht zitten ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |