|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Dapper! |
|
sorry, ik heb niet een paar jaar vrij |
|
|
|
shit ik wou net ook zoiets als dit posten Godverdommen.. |
|
Frédéric Chopin (1810-1849) -> de rest... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Is niet helemaal hetzelfde als een stamboom..ik kijk het nog even aan [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 04-01-2002 16:14] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: was meer om aan te geven dat er al een topic in deze richting loopt... en misschien een beginpuntje voor je stamboom Gewoon ff aanvullende informatie. |
|
vorlopige (nog niet complete ) ruwe schets (skelet van de'stamboom '): heavy metal new wave of british heavy metal trashmetal,speedmetal symfonisch deathmetal ---------+--| blackmetal doommetal atmosferische (the gathering ) Gothicmetal Weet iemand een progrmma waarmee je met pijltjes (wederzijdse ) invloeden kan weergeven en een overzichtelijke (stamboom kan maken ? |
|
Ik denk dat je klassieke muziek bovenaan moet zetten hoor If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Ik denk het niet, de oerbewoners ramden al op boomstammen. Indianen deden dit ook.. Dat is volgens mij de allereerste vorm van muziek.. |
|
Leuk idee, Satan! Ik zal er ook eens mee bezig gaan. Binnenkort lever ik mijn werkstuk hier wel in. |
|
Ik heb net wat linkjes gezocht op internet, check dit: www.muziekweb.nl/thema/hardrock/geschiedenis.asp Deze is erg goed(naar mijn bescheiden mening): http://www.anus.com/metal/about/history.html En een verhaal wat hier al eerder eens is vermeld, en wat niet zozeer over de geschiedenins gaat, maar wel interessant is: http://www.icce.rug.nl/~soundscapes/VOLUME02/Heavy_Metal.html Dit is wel ff genoeg. Een probleem is pas een probleem als er een oplossing is, anders is het een feit! |
|
Thanks , de stamboom wilde ik heel uitgebreid maken met invloeden uit ander genres zoals klassiek en bepaalde stromingen van punk . en ook invloedrijke bands (waarop geklikt kan worden ) vermelden bij elk genre |
|
Ik zal beginnen met klassiek en blues inderdaad of met shamanistische' muziek . |
|
De tak van de Noorse Blackmetal: (klik voor grotere versie) De bands die met grote letters staan zijn bands die op de CD "True Kings of Norway" staan waar dit bijzit! |
|
Ja ok, maar wie bepaalt wie wie beinvloed heeft en wie niet? Het lijkt me geen wiskundige formule... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
sjezus, je moet het maar uitgezocht hebben |
|
quote:Ja, maar dit is gewoon een commerciele versie, de bands die op die cd staan zouden de meest invloedrijkste zijn/meest betekend hebben.. Dat is helemaal niet waar. Ik vind dat bv. Mayhem helemaal bovenaan moet, daar is het bijna allemaal mee begonnen, en niet met Dimmu borgir. |
|
quote: Nou het zijn gewoon de bands die op de CD staan, daarom in grote letters. |
|
quote:Ja ok, maar omdat ze zo groot staan, en heel veel pijltjes van en naar zich hebben staan geven ze de indruk erg invloedrijk/belangrijk te zijn. Dat is wat ik bedoelde. |
|
quote: Jah dat is ook wel zo. Maar het zal ook altijd wel een beetje subjectief zijn denk ik. Het is in ieder geval wel grappig! |
|
TIP!!! Lees even een paar van de meest recente Mindviews (Belgisch metal magazine) want daar staat de hele stamboom van Bleus tot Nu-metal in beschreven. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Thanks Elessar [Dit bericht is gewijzigd door Satan op 12-01-2002 12:36] |
|
brute kaart |
|
quote: Inderdaad. Wel jammer dat ze die niet online hebben staan. Ik vind ze niet allemaal meer terug. Misschien moet er eens iemand een mailtje sturen? |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |