|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Beter geen Dynamo, dan een slecht Dynamo. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Als de line-up volgend jaar dan maar wel echt goed is, en meerdere dagen??? |
|
Geen grote bands beschikbaar???? Zet er dan een fikse lading bands neer die NIET elk jaar op WOA Waldrock Graspop staan ... die reden is echt hele dikke bullshit |
|
quote: Welke grote namen die niet op overige festivals spelen trekken dan veeeeeel publiek? Maar goed jammer. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-02-2006 13:02] |
|
Boeiend. Kutfestival. |
|
quote:Als jij een goede combinatie maakt van andere bands komt het volk echt wel. Cannibal Corpse, Kataklysm, Dismember heeft iedereen al tig keer kunnen zien. Gooi er bijvoorbeeld The Project Hate neer, Fallen, Crowbar (tsja ), Anaal Nathrakh, Zyklon, etc etc, bands die samen een geweldige line-up vormen imnsfho. |
|
quote: De eerste 4 bands zijn nu niet zulke hele grote namen die duizenden mensen aantrekken.. en voor leuke doom festivals gaat men naar Duitsland en heel af en toe in dit kleine landje. Men komt meerendeels op de namen af, maar door grote aanbod van festivals is het moeilijk weg te zetten. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-02-2006 13:07] |
|
Het zat eraan te komen...jammer... |
|
Boeie....genoeg alternatieven. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Camping, grote bands. Blabla. Mid jaren '90 ja, nu allang niet meer. |
|
Dynamo is al dood sinds het vertrek van de vliegbasis. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, die versie met de reunie van Mercyful Fate was wel erg gaaf, wel ontzettend druk, maar goed. Dat was de laatste keer dat ik daar geweest was. Maar waar dat ook alweer was...en wanneer... |
|
quote: Mwah, die keer in Weert was best ok. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Dat lijkt me niet echt haalbaar he.. Kennelijk kan D.O.A. de grote bands die WEL op WOA, Graspop e.d. staan zich al niet veroorloven, laat staan grote bands die dus geen festivaltour doen en daarom waarschijnlijk een stuk duurder zijn om even naar DOA te laten komen.. |
|
Is maar goed ook dat het niet doorgaat. Vergane glorie. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Rot zeg. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: 666% mee eens. Desfeer die Dynamo vroeger uitstraalde (mijn debuut was 87) krijg je nooit weer terug. spelfout weggehaald... |
|
Moeten we maar gaan bierdrinken en pijltjes gooien bij Varanus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Was dat niet in Mierlo met Metallica en Manowar? |
|
dynamo is al jaren dood, who cares |
|
quote: Nee, dat was zeker niet met metallica. Wel met anthrax en gorefest enzo. Vliegveld eindhoven. 1993. Ja, nou heb ik het even opgezocht, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-02-2006 20:57] |
|
quote: Hehehe... het was wel met Metallica, en in Mierlo, 6 jaar later, in 1999. Wellicht niet wat jij bedoelde, maar ook Mercyfull Fate, en tevens het laatste jaar dat het echt gaaf was en ik er helaas niet bij kon zijn |
|
Ow? Waarom was ik daar dan niet? Vreemd. |
|
quote:Dat jaar was alles kut. Het geluid, het feit dat het gros van de plees onbereikbaar was tot het moment dat de gates naar het festivalterrein zelf opengingen, de parkeerplaatsen, het wachten op de bus, de Duitsers op de camping, het simpele feit dat het op een vuilnisbelt was... Hmneh, was voor mij écht de laatste keer Dynamo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
o kut zooi. maarja, het werd wel steeds minder. vroegâh was alles beter |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |