|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
1987 |
|
Doel op het bouwjaar van Aeon. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Dat was die keer dat ik in die wereldberoemde videoclip zit, woei! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Vertel? |
|
quote: Stond toen nog hele dagen moeilijk te doen in die moshpit. Flits overal wel ergens langs. Gorefest heeft er nog een clip opgenomen. Mwah, staat allemaal op tape, onhandig enzo. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Daar was toch ook een cd van? Ofzo? Ik kan me vaag wel een clip herinneren. |
|
Je, Eindhoven insanity heet de cd, weet alleen niet of daar ook ooit een tape of zo van verschenen is |
|
Nee, want die ligt bij mij op zolder Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ja juist! Voor mij was dat ook de laatste keer... dat je zwemmend naar de wc moest omdat je tot je heupen in de modder zakte :S Het moet gewoon terug naar Eindhoven! 3 dagen metal bij mij om de hoek! |
|
Die oude tijd op de vliegbasis was inderdaad fantastisch. Zoiets komt nooit meer terug. |
|
quote:Vooral dat laatste probeer ik te vergeten. Kopte Aardschok niet met "Een puinhoop op een Vuilnisbelt" of iets in die richting? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Vond dat eigenlijk wel een goeie Dynamo. Maar ik heb dan ook een blaas van 6 liter. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |