![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
1987 ![]() |
|
Doel op het bouwjaar van Aeon. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Dat was die keer dat ik in die wereldberoemde videoclip zit, woei! ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Vertel? ![]() |
|
quote: Stond toen nog hele dagen moeilijk te doen in die moshpit. Flits overal wel ergens langs. Gorefest heeft er nog een clip opgenomen. Mwah, staat allemaal op tape, onhandig enzo. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
Daar was toch ook een cd van? Ofzo? Ik kan me vaag wel een clip herinneren. ![]() |
|
Je, Eindhoven insanity heet de cd, weet alleen niet of daar ook ooit een tape of zo van verschenen is ![]() |
|
Nee, want die ligt bij mij op zolder ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
|
quote: Ja juist! Voor mij was dat ook de laatste keer... dat je zwemmend naar de wc moest omdat je tot je heupen in de modder zakte :S Het moet gewoon terug naar Eindhoven! 3 dagen metal bij mij om de hoek! ![]() ![]() |
|
Die oude tijd op de vliegbasis was inderdaad fantastisch. Zoiets komt nooit meer terug. ![]() |
|
quote:Vooral dat laatste probeer ik te vergeten. Kopte Aardschok niet met "Een puinhoop op een Vuilnisbelt" of iets in die richting? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Vond dat eigenlijk wel een goeie Dynamo. Maar ik heb dan ook een blaas van 6 liter. ![]() Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |