IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Geen Dynamo Open Air 2006 Volgende pagina
herrie
Usericon van herrie
Posted 11-02-2006 12:40 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

Las net op de lokale teletekst pagina dat er geen Dynamo Open Air komt.

Redenen:

1) geen mogelijkheid om een camping bij het terrein op te zetten
2) geen "grote" bands beschikbaar.

Hé getsie... wat vervelend allemaal.

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 11-02-2006 12:41 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

Beter geen Dynamo, dan een slecht Dynamo.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 11-02-2006 12:49 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Als de line-up volgend jaar dan maar wel echt goed is, en meerdere dagen???

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2006 12:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geen grote bands beschikbaar????

Zet er dan een fikse lading bands neer die NIET elk jaar op WOA Waldrock Graspop staan ... die reden is echt hele dikke bullshit

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2006 13:01 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 12:57 schreef Jenje het volgende:

Zet er dan een fikse lading bands neer die NIET elk jaar op WOA Waldrock Graspop staan ... die reden is echt hele dikke bullshit

Welke grote namen die niet op overige festivals spelen trekken dan veeeeeel publiek?

Maar goed jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-02-2006 13:02]

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 11-02-2006 13:02 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Boeiend. Kutfestival.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-02-2006 13:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 13:01 schreef MMayo het volgende:
Welke grote namen die niet op overige festivals spelen trekken dan veeeeeel publiek?

Maar goed jammer.
Als jij een goede combinatie maakt van andere bands komt het volk echt wel. Cannibal Corpse, Kataklysm, Dismember heeft iedereen al tig keer kunnen zien.

Gooi er bijvoorbeeld The Project Hate neer, Fallen, Crowbar (tsja ), Anaal Nathrakh, Zyklon, etc etc, bands die samen een geweldige line-up vormen imnsfho.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2006 13:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 13:05 schreef Jenje het volgende:
Als jij een goede combinatie maakt van andere bands komt het volk echt wel. Cannibal Corpse, Kataklysm, Dismember heeft iedereen al tig keer kunnen zien.

Gooi er bijvoorbeeld The Project Hate neer, Fallen, Crowbar (tsja ), Anaal Nathrakh, Zyklon, etc etc, bands die samen een geweldige line-up vormen imnsfho.

De eerste 4 bands zijn nu niet zulke hele grote namen die duizenden mensen aantrekken.. en voor leuke doom festivals gaat men naar Duitsland en heel af en toe in dit kleine landje. Men komt meerendeels op de namen af, maar door grote aanbod van festivals is het moeilijk weg te zetten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-02-2006 13:07]

Disciple
Usericon van Disciple
Posted 11-02-2006 13:18 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Het zat eraan te komen...jammer...

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-02-2006 13:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Boeie....genoeg alternatieven.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-02-2006 13:36 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Camping, grote bands. Blabla.

Mid jaren '90 ja, nu allang niet meer.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 11-02-2006 13:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dynamo is al dood sinds het vertrek van de vliegbasis.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-02-2006 13:55 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nou, die versie met de reunie van Mercyful Fate was wel erg gaaf, wel ontzettend druk, maar goed. Dat was de laatste keer dat ik daar geweest was. Maar waar dat ook alweer was...en wanneer...

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 11-02-2006 14:11 by Brujo Wijzig reactieProfiel van BrujoQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 13:49 schreef XXL het volgende:
Dynamo is al dood sinds het vertrek van de vliegbasis.

Mwah, die keer in Weert was best ok.

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2006 14:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 12:57 schreef Jenje het volgende:

Dat lijkt me niet echt haalbaar he.. Kennelijk kan D.O.A. de grote bands die WEL op WOA, Graspop e.d. staan zich al niet veroorloven, laat staan grote bands die dus geen festivaltour doen en daarom waarschijnlijk een stuk duurder zijn om even naar DOA te laten komen..

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-02-2006 14:33 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Is maar goed ook dat het niet doorgaat. Vergane glorie.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2006 15:57 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Rot zeg.

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 11-02-2006 15:57 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 14:33 schreef Y Draig Goch het volgende:
Vergane glorie.

666% mee eens. Desfeer die Dynamo vroeger uitstraalde (mijn debuut was 87) krijg je nooit weer terug.

spelfout weggehaald...

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2006 15:58 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Moeten we maar gaan bierdrinken en pijltjes gooien bij Varanus.

de laar
Usericon van de laar
Posted 11-02-2006 18:46 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 13:55 schreef Oud Vuil het volgende:
Nou, die versie met de reunie van Mercyful Fate was wel erg gaaf, wel ontzettend druk, maar goed. Dat was de laatste keer dat ik daar geweest was. Maar waar dat ook alweer was...en wanneer...

Was dat niet in Mierlo met Metallica en Manowar?

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 11-02-2006 19:57 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

dynamo is al jaren dood, who cares

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-02-2006 20:47 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 11 februari 2006 18:46 schreef de laar het volgende:
Was dat niet in Mierlo met Metallica en Manowar?

Nee, dat was zeker niet met metallica.

Wel met anthrax en gorefest enzo. Vliegveld eindhoven. 1993.

Ja, nou heb ik het even opgezocht, hehe.

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-02-2006 20:57]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-02-2006 21:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 20:47 schreef Oud Vuil het volgende:
Nee, dat was zeker niet met metallica.

Wel met anthrax en gorefest enzo. Vliegveld eindhoven. 1993.

Ja, nou heb ik het even opgezocht, hehe.

Hehehe... het was wel met Metallica, en in Mierlo, 6 jaar later, in 1999. Wellicht niet wat jij bedoelde, maar ook Mercyfull Fate, en tevens het laatste jaar dat het echt gaaf was en ik er helaas niet bij kon zijn

Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-02-2006 22:05 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ow? Waarom was ik daar dan niet? Vreemd.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 11-02-2006 22:23 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2006 21:50 schreef Valorian het volgende:
Hehehe... het was wel met Metallica, en in Mierlo, 6 jaar later, in 1999. Wellicht niet wat jij bedoelde, maar ook Mercyfull Fate, en tevens het laatste jaar dat het echt gaaf was en ik er helaas niet bij kon zijn

Dat jaar was alles kut.

Het geluid, het feit dat het gros van de plees onbereikbaar was tot het moment dat de gates naar het festivalterrein zelf opengingen, de parkeerplaatsen, het wachten op de bus, de Duitsers op de camping, het simpele feit dat het op een vuilnisbelt was...

Hmneh, was voor mij écht de laatste keer Dynamo.

Aeon
dé aandachtshoer
Usericon van Aeon
Posted 11-02-2006 22:41 by Aeon Wijzig reactieProfiel van AeonQuote dit bericht

o kut zooi.
maarja, het werd wel steeds minder.

vroegâh was alles beter

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com