|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Echt maf idd, 'k heb ook nog nooit gehoord van dit soort misdrukken.. Wees er trots op zou ik zeggen |
|
mischien wordt het ooit geld waard. Maar wel lullig voo je als je ouderwetse metal verwacht en je krijgt softe poppie shit bla...bla...bla... |
|
kun je hem niet ruilen? |
|
Terug brengen die troep. |
|
Misschien klopte het Mp3'tje wel niet Bazzio Attacks!!! |
|
Damn...wat een belediging voor Sodom sebinsagoil |
|
quote: Ik had er ook nog nooit van gehoord, wel dat het op LP nog wel eens voorkwam, maar cd niet.. lol |
|
quote: LOL ! wel jammer voor het weggesmeten geld MassMörd |
|
zo iets heb ik ook weleens meegemaakt maar op de cd stond helemaal niets op.maar dan ook echt helemaal niets.ik ben ermee terug gegaan naar de winkel die geloofde me niet lege cd,s had hij nog nooit van gehoord ook.nadat hij hem in hun cdspeler had gedaan.kwam ook hij tot ontdekking dat er echt niks opstond.en ze hebben een nieuwe besteld voor me welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Volgende keer ga je zeker wel de CD in de winkel luisteren? Vreemde zaak is dit, maar wel grappig! Vooral als het je niet zelf gebeurt. |
|
quote: Jah, dan had je dat geeltje beter uit kunnen geven naar een van de oude albums van U2 (Boy of War zijn slechts een geeltje) |
|
Tip, speel de cd af met winamp en laat cddb zoeken naar de band/titel/tracks. Life doesn't get much better than this! |
|
H-K, bedankt voor de tip! Meteen uitgevoerd... LOL ik zit echt te lachen achter m'n PC WANT.... welke CD is het?? 'Full Circle' van ene Frank Marino!!!! Fuck Yeah!!! uhmmmm.... LOL JEZUS. Ik ga eerst es Sodom zelf mailen (morgen pas, natuurlijk) om te kijken of ze hier iets van af weten. Helaas heb ik zelf geen bon van de CD zaak. Frank Marino [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 05-01-2002 4:03] |
|
quote: En heb je hier ooit nog wel eens wat van gehoord? |
|
precies ben nu wel benieuwd hoe dit afliep..... |
|
'k zou een cd van Frank Marino kopen, misschien heb je dan Agent Orange van Sodom Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
Ah, ja, ik heb gehoord van de webmaster van de SODOM site dat ik een pech hebbende looser was, hehehe.... ik zal hem wel een keertje uploaden je weet wel waar . |
|
't Kan toch niet zijn dat er daar maar één exemplaar van is? Do I look like someone who cares what god thinks .... |
|
als dat zo zou zijn, wat zou dan een niets vermoedende Frank Marino fan denken van een portie onvervalste thrash "goh, dit is wel een hele nieuwe soort Frank Marino " |
|
Na ja who fucking cares, het is een misprint met intens lamme muziek erop. Voor een biertje mag je hem hebben (wel persoonlijk komen ophalen). |
|
Toch wel grappig iets eigenlijk... Voor een biertje wil ik hem wel hebben! Bij Cannibal Corpse in de Baroeg? |
|
Dan ben ik er niet wel bij Nile. |
|
quote: Probeer er te zijn! |
|
Okay, volgens mij ben je een opvallende verschijning en ik denk dat ik je dan wel herken. Ik zal hem iig meenemen. |
|
Van mij krijg je twee biertjes; dat is een fukking collector's item man! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |