|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Lijkt mij duidelijk dat die van plague angel ook door mortuus zijn geschreven... Je herkent zijn manier wel.. herhalingen van woorden etc... of heb ik het fout? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Gozer! niet zonder mij hoef je niet |
|
quote: Volgens mij waren ze al geschreven toen hij erbij kwam. Maar ik kan het ook mis hebben |
|
De (meeste) teksten waren idd al geschreven voordat Mortuus erbij kwam, maar hij heeft ze laterna zelf nog her en der aangepast. Dat heb ik tenminste in een interview gelezen. don't mistake lack of talent for genius |
|
GVD die lui hebben gewoon teksten... Volgende keer maar eens opletten dan Hatsjikidee! |
|
quote: Dat is duidelijk! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Weet er iemand misschien al wie de support doet? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Necrodeath! |
|
Dé vette bandnaam. |
|
necrodeath zuigt.jammer. maar Marduk wil ik wel zien..heb eigenlijk alleen panzer division van ze in de kast staan.weer eens luisteren maar binnenkort, spelen ze nog nummers van die schijf live dat iemand weet ? Fuck the world and fuck you |
|
wil je 2 keer 2 kaarten winnen voor het optreden van Marduk in Nighttown a.s. zondag? Kijk dan hier : http://www.gothtronic.com/?page=6&id=2445 |
|
Donder eens een keer op met je gespam... |
|
quote: Dit is gewoon pure reclame.. Overigens is die prijsvraag alleen voor de panda's, las ik. http://www.network54.com/Forum/66144/thread/1146767649/last-1146776929/win+2+keer+2+gratis+tickets+voor+Marduk+in+Nighttown [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 05-05-2006 0:12] |
|
Zie klachtenthread Bruce Banner |
|
Wat is dat necrodeath? black/death?? tklinkt in iedergeval erg duister. Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik kan niet wegens geldgebrek. Was ook helemaal vergeten dat het morgen al is. Godver. |
|
je kan nog reageren op de prijsvraag waarbij we 2 keer 2 kaarten weggeven. de sluiting is over 3 uurtjes. |
|
Ja, dan heb ik misschien een gratis kaartje, maar er is ook nog zoiets als een treinreis en bier Dus nee, ga ik niet redden. |
|
quote: Voeg daar nog een extreme portie Thrash aan toe en je zit aardig in de goeie richting. Al best een oude band, dat Necrodeath (1985). Eindelijk eens live gaan zien nu en met Marduk erbij wordt dat wel een gaaf avondje! |
|
typ-o [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 06-05-2006 19:25] |
|
winnaars zijn bekend gemaakt, tevens van de Nightwish contest. |
|
quote: Kan dat niet gewoon in je goth topic? |
|
Nee joh, het hele zwaremetalenforum zat in spanning af te wachten. Teknoir post hier namelijk meer over zijn gothtronic dan er op zijn forum in het algemeen gepost wordt. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: je doet na je jaren waarin je graag gothic wilde zijn, nog steeds heel erg je best om erbij te horen he, maar dan nu in het metalen kamp. ben je nog steeds boos dat men je hoofd omschreef als waterhoofd dat je nu paar jaar later steeds bij elke post van ons sneren moet uitdelen ? sneu hoor.... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |