|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom heb je dan andere fora nodig om vol te spammen? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: het gaat mij om de promotie van muziek. en dat gebeurt niet alleen op het ZM forum maar via verschillende kanalen, dit hier is niet het centrum van de wereld hoor, al laten sommigen alhier doorschemeren dat het toch wel veel tijd vult en centraal staat in hun bestaan.... het woordje spam is trouwens een vaak misbruikt woord. wat de een promotie noemt, noemt de ander uit (misplaatste) angst voor concurrentie al gauw spam. onze website wordt overigens wereldwijd erg goed bezocht en mag zich tot de 4 of 5 grootste dark music platforms wereldwijd rekenen. we doen zelfs aardig wat metal en muziek waarin veel metalheads geinteresseerd zijn. check de genrelijst in de music sectie maar eens. via dat onderdeel kun je doorklikken naar reviews (maar ook rechtstreeks, of via bio's, labeloverzichten etc.). om weer ontopic te gaan: er zijn aardig wat reacties op het Marduk concert gekomen. bedankt daarvoor en als je gaat veel plezier bij het optreden morgenavond ! [Dit bericht is gewijzigd door TekNoir op 06-05-2006 20:29] |
|
Verdere off-topic posts worden weggemod of aangepast. Mail elkaar maar. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
was wel even leuk, alleen ik mistte een pit. 2x een pit, samen met een totale duur van maar liefst 10 hele seconden ! maargoed, wel een leuk shirtje + 2 cd's gescoort! . |
|
quote: Ohja die discussie was lachen, helemaal toen je de moderators daar ging smeken je niet te bannen inclusief smeekmailtjes tot dreigmailtjes wegens je uitermate kinderachtige gedrag. Ik zou in mijn eentje de hele gothic scene onderuit schoppen, whaha wat een grap was dat. Maar nee, gothic? Nooit geweest, nooit willen zijn.. de muziek is echter nog steeds zeer okee. Overigens wel raar dat je me toendertijd steeds terug verwees naar de "metalscene" als ik zo gothic was. Maar eh elke post van ons? Wie is die "ons" dan? Ik zie alleen jouw constante reclame gepost en ik niet als enige, er zijn meer klachten geweest zoals je al wel weet. Je kunt het zien als promotie en in veel topics zet je het ook wel netjes neer, maar in heel veel dring jij je website ook op en dat is onnodig en storend en heeft verder niks te maken met muzikale öf persoonlijke voorkeuren. @rest: Hoe was het trouwens? Marduk is vaak wat saai en alles, deze keer niet? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-05-2006 9:10] |
|
quote: Een pit hoort niet bij metal. Bij metal wil ik headbangende mensen zien en niet een stel debiele springende apen. Punt. spelfout weggehaald... |
|
quote: Amen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
En waarschijnlijk is Biertje? wel zo'n stoere knul dat wanneer er eens een keer een echte pit is hij snel naast zijn mama staat te grienen omdat "Die grote meneren niet eerlijk spelen". [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 08-05-2006 9:31] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: je zit er wel mee dat je er bent uitgekotst lijkt het. en dan wordt er hier gevraagd om netjes on-topic te gaan, en dan loop je nog te janken. sorry, hier ga ik mijn tijd niet mee verdoen...... |
|
quote: Tuurlijk Tekkel, tuurlijk Ik was dan ook degene die er over begon, over iets uit wat was het.. 2003? Edit: Maar is er nu iemand geweest dan, wat vond men van dit optreden? [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 08-05-2006 11:05] |
|
quote: ieder zn eigen mening, het was mijn eerste keer Marduk dus misschien verwachtte ik wel teveel ervan... de agressie die v/d muziek afkomt, ik zie daar graag een pit bij. maar zonder was het ook wel te doen hoor. quote: je hebt me door, shit. . |
|
quote: necrodeath had ik moeten missen, maar dat was niet zoveel aan hoorde ik. Marduk was wel leuk, ik vondt de nieuwe zanger wel goed voor de rest ken er er weinig over kwijt, het was mn eerste marduk-ie dus heb geen idee of het beter/slechter was als vorige keren. had iemand die groep toeristen nog binnen gezien trouwens? . |
|
quote:Dat had je niet hoeven bevestigen hoor. Dat wist ik nmlk al. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat een gelul, een metal concert zonder pit is saai. |
|
Wat een verschrikkelijke KUTsfeer weer daar in Rotterdam. Was van de Baroeg al een hoop gewend, maar hier leek het NOG wel erger. Ik vond Saeculum wel gaaf. Een lekkere pot Blackmetal! Necrodeath was de band waar we eigenlijk voor uit het hoge noorden kwamen en die stelden me niet teleur. De cover van Black Sabbath was echt geniaal gedaan, lekker theatraal door de zanger, die het hele concert wel zijn mannetje stond. Marduk was wel aardig. Het deed me deze keer niet zoveel, maar dat kan ook door het OER-saaie publiek komen wat wel met alle geweld vooraan moest staan maar er verder een beetje als zoutzakken bij stond te gapen, zodat mensen die het wel gaaf vonden maar ergens achterin moesten gaan staan uit hun dak te gaan. Wel weer wat klassiekers gehoord maar Marduk leek er zelf ook niet bijster veel zin in te hebben, na de set waren ze direct vertrokken en er was weinig uitstraling. Heb Marduk wel beter gezien. |
|
pix uit Brussel online @ www.musketeerofdeath.nl |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |