|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Weet ik, maar ik houd het graag simpel. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Has Arnibes btw ook niet een verzameling cactussen als hobby? |
|
Ik verzamel geen cactussen, de 2 planten die ik heb blijven amper leven.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
ja opzich wel leuk ik heb zelf ook 1 staan vanaf me geboorte wel tof totdat je een keer echt te zat thuiskomt |
|
Cactussen zijn cool |
|
Hadden vroeger ook een donders grote thuis, wij als domme kids die melk die dr uit kwam proeven natuurlijk... donders ranzig. Kutplanten hehe. |
|
quote: Lophophora Williamsii, beetje langzame groeier hij doet ongeveer 10 jaar over 10 cm doorsnee. mijn pa heeft een cactuskwekerij, jammer genoeg alleen kleintjes en niet zoveel soorten meer. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Verzameling vanmiddag aangevuld met 8 stuks spelfout weggehaald... |
|
Note to myself: No moshpit in Varanus' rome .. |
|
Moet varanus nu geen nieuwe account aan maken onder de naam cactanus? Huhuhu. Kakt Anus? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Neuh, hehe... spelfout weggehaald... |
|
quote: wat voor soorten ben je mee bezig? en hoe groot? m'n pa heeft alleen maar 5,5 cm cactussen, wel jammer maarja cactussen echt groot laten brengen kost wel erg veel tijd. 15 maanden voor een 5,5 cm. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
*mooi* |
|
ja cactussen blijven tenminste het hele jaar rond mooi en ,kleurijk, en kunnen erg mooi bloeien. jammer dat ik niet echt hele mooie foteaux heb. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hehe blijf die dingen zo schattig vinden Je moeder. |
|
DIT is schattig ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
hahahahahahahahahahaah :D Je moeder. |
|
|
|
heeh anders eet je meteen een van de ergste ze noemen hem niet voor niets schoonmoederszetel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ha, mooi man. Veel van die kleintjes heb ik wel ja, staan de tuincentra momenteel vol mee. Gisteren paargrotere gekocht. Soorten weet ik zo uit m'n hoofd niet. Zal ook wel es effe foto's maken. spelfout weggehaald... |
|
quote: Hoe weet jij dat? Al heeft een flink virus hier huis gehouden. Van de glorie tijd van 50 cactussen is letterlijk niets meer van over Zonde een paar waren bijna een meter gegroeid tijdens mijn verzoring |
|
virus? is het geen schimmel? beetje betere bemesting maakt ze sterker en tegen schimmel kan je zwavel gebruiken. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wolluis was het. Ik heb het iedere keer tijdelijk weg gekregen. En dan let je een maandje niet o. Weer een cactus hol. |
|
spiritus met groene zeep en dan verdunnen, maarja dat werkt niet preventief, voor preventieve zooi weet ik niet wat er particulier te verkrijgen is. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |