|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Cactussen zijn tof! (het zijn ook de enige planten die het bij mij op de kamer volhouden, even terzijde..) ik heb er 5 staan |
|
ik heb nu de venusvliegen val, eigenlijk nog iets leuker en ook het enige wat hier in mijn donkere hutje kan groeien, bovendien heb ik 5 miljoen cactussen in mijn achtertuin [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-04-2006 2:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Jij grapjas! |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe..ik las net het hele topic, mijn excuses Wel grappig, zoveel cactussen in je tuin! Je moet niet struikelen natuurlijk |
|
hehe mij gelukkig nooit overkomen, wel keer gezien dat 1 gast in de cactussen viel met gruwelijke stekels van zo'n 5 cm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Aaauw..dat lijkt me naar. Heb er zelf wel een keer eentje per ongeluk aan de bovenkant beetgepakt, dat deed al best pijn. |
|
hehe maar het ergst zijn de jeuk cactussen, als je maar een beetje in de buurt bent van die dingen gaat het al jeuken, helemaal leuk als iemand een hand vol stekels in je tshirt gooit, echt een maand last van gehad [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-04-2006 2:46] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Die wolluis lijkt mij ook erg ja... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, van die fijne Opuntiasoorten hehe. Kocht ik laatst één van. Meteen 3o van die stekeltjes in m'n poot hehe. Groeiet erg snel trouwen. En tot mijn grote blijdschap mocht ik concluderen dat één van mijn Mammilarias gaat bloeien spelfout weggehaald... |
|
Ik vind cactussen doorgaans er stoffig uitzien. En ze zijn meestal ook vrij pijnlijk als je er tegen aan loopt (we hebben er hier een op een hele 'handige' plek ) Maar aan de andere kant, uitdrogen doen ze niet zo snel. Juist.... Subtiel kamerolifantje |
|
quote: hehe opzich niet zo bijzonder, het is eerder moeilijk een mammilaria niet te laten bloeien, maar wel erg leuk ziet het eruit. weet niet of het de goede naam is maar de Echinopsis hebbenwel erg mooie grote bloemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ach, tis de eerste die hier bloeit, dus ikke blij hehehe spelfout weggehaald... |
|
quote: En die dingen verkopen? mvg wk10 |
|
wie mooie planten wilt hebben moet pijn lijden hehe als je 1 zo'n ding hebt valt het wel mee, je moet hem alleen niet aaien net als alle andere cactussen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |