|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Je koopt een PS2 alleen voor FF10?? Ik heb 'm effies gezien, maar vindt er niet veel aan.. alle FF's zuigen gewoon.. |
|
consoles zuigen, die krengen kosten handen/bakken vol met geld. Ik speel liever op de PC, gratis gamez! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: doe ik ook.. DOWNLOADEN Godverdommen.. |
|
Pc vind ik ook wel beter. maar vroeger speelde ik FF7 op men playstation.het waren leuke tijden... MassMörd |
|
quote: JAHH FF7 heb ik zeker 300 uur aan verspilt (ik had hem in 60 uitgespeelt maar zoals je denk ik weet is het leuk om rond te hangen in het spel Godverdommen.. |
|
een vriend van me had zen timer zelfs op 99u59 staan hahah die wilde niet meer doorlopen.maar die heeft het dan wel uitgespeeld. ik geraakte niet verder dan die grot op het einde. en de nieuwe FF zegt me eerlijk gezegd niets.andere personages enz... pfff MassMörd |
|
Ach, heb ff FF3 gespeeld, niet echt boeiend als je vlak ervoor FF7 uitgespeeld hebt.. En FF8 vonnik wel supermooi (moet trouwens nog steeds de film zien!), alleen dat oeverloze en superlange, verschrikkelijk doelloze dialogen vinnik super irritant |
|
Geen enkel ander RGP-spel kan tippen aan FF 7 naar mijn mening... 11.45: restate my assumptions |
|
quote: dat is zeker.. FF7 was en is nog de besten het verhaal is gewoon zo goed.. met sephiroth enzo alleen het einde was makkelijk als je mp en hp 9999 is :D ik had ook op CLOUD 4x cut dat was 4x 9999 er af.. dus duurde niet lang en... SEP WAS DOWN Godverdommen.. |
|
FF8 is ook wel leuk lijkt me, moet em nog steeds es gaan spelen, maar ja vrije tijd Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: die was ook wel goed.. alleen te echt.. maar die heb ik ook 100% uit :D DAMN ultimesia Godverdommen.. |
|
ff3tm7 ff8 ff9 x100000 ff10.... nog niet gedaan kheb nu wel tony hawk 3 op ps2 ook mooi!!! My madness, my sadness |
|
quote: Baldurs Gate serie, Planescape Torment, de nieuwe Neverwinter Nights, dat zijn tenminste echte (computer)rpg games de enige FF die ik goed vond was FF3 of 4, Chrono Trigger I love the smell of painted miniatures in the morning |
|
Wat nou PC gaming goedkoper? Fokk pc gaming! Games zijn dan wel gratis, maar wil je mee blijven doen moet je je bak wel elk jaar upgraden. Over FF begin in niet eens. Vette melkkoe. |
|
Heb nooit echt FF gespeeld, alleen een paar keertjes FF7 op mijn pc geprobeerd, maar ik vind wel dat FF filmpjes tot de 'elite' van de computer graphics behoort Zenial |
|
quote: Nog een slecht punt van FF. Niet dat ze de ingame graphics mooier maken, neuh, ze gaan mooie FMV's maken. Ga dan film kijken! |
|
Tja...Ik ben ook zo gek om voor FF10 een PS2 te gaan aanschaffen,gelukkig(?) heb ik er voorlopig het geld niet voor. Lang leve DiabloII + expantion op PC!!!Ben ik ook enkele uren zoet mee geweest.En uitgespeeld!!! Diablo Baal IceQueen heeft jullie lekker klein gekregen!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
voor ff10 moet je geen ps2 te kopen.,.. ik was altijd mega ff fan maar 10 is gewoon drama My madness, my sadness |
|
quote: Jammer dat die FF film niet zo denderend was. Ik zou best alle FMV's van FF aan elkaar geplakt als film willen zien hehehe... Zenial |
|
TOP SPELLEN! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:Alle spellen na #7 zijn gay tot de 2e macht. De film is nog gayer. De manga daarintegen heerscht in drievoud! |
|
de film gay?! My madness, my sadness |
|
nee het spel! de film meur iid! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Ik haat turn-based games. |
|
haat is wel een groot woord vindt je niet Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |