IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Final Fantasy Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 22:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 22:39 schreef Heosphoros het volgende:
haat is wel een groot woord vindt je niet
FF is cheap. Elk deel een ander verhaal. Waarom? Omdat het vorige niet goed genoeg was. Turn based is idd erg gay. Random enkounters zijn misschien nog wel het ergste.
Dat ze Zelda maar eens als voorbeeld nemen.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-09-2002 23:05 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Zelda 64.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 23:09 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 23:05 schreef Witchking het volgende:
Zelda 64.
Er zijn er 2, maar ik weet dat je Ocarina of Time bedoelt.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-09-2002 23:10 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

*offtopic* Trouwens is die Zelda al uit voor de Gamecube?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 23:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 23:10 schreef Witchking het volgende:
*offtopic* Trouwens is die Zelda al uit voor de Gamecube?
Nee.
Verwacht Japan: Kerst '02.
Verwacht Amerika: Februari '03.
Verwacht Europa: Lente/zomer '03. <--


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-09-2002 23:13 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Agh voor dit:
Hoef ik niet te wachten.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 23:17 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Dude! Back to the roots! Zelda was oorspronkelijk in mangastyle. Daarnaast hoeven de maken geen realisme na te streven en kunnen ze zich op andere gebieden concentreren.


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-09-2002 23:21 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Tja ik vind Link er niet uit zien.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 23:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 23:21 schreef Witchking het volgende:
Tja ik vind Link er niet uit zien.
En je bent nog wel zo'n manga fan, schande dude, schande.


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-09-2002 1:11 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ik vindt het juist wel leuk dat ze link niet zo realistisch eruit proberen te laten zien, zou bij een spel als zelda ook niet werken ook denk ik


My madness, my sadness


Asgorath
Praise the Tuin Kabouters
Usericon van Asgorath
Posted 29-09-2002 3:40 by Asgorath Wijzig reactieProfiel van AsgorathQuote dit berichthttp://www.doom-metal.com

FF = God
vooral FF7 natuurlijk. Blijft het beste deel.

De film vind ik trouwens ook super, prachtig gedaan en best wel een cool verhaal. Met al die spirits enzo. Coole shit imho...

FF


"Set me aflame and cast me free. Away, you wretched world of tethers. Through the endless night and day I have never wanted more." - www.doom-metal.com


R.
Usericon van R.
Posted 19-06-2003 18:33 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

geen ff geen leven


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-06-2003 19:22 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ik vind de in-game graphics van het spel altijd zo verschrikkelijk ruk.
Filmpjes zijn altijd mooi, en het verhaal is doorgaans ook heel goed te doen.
Alleen dat battle system zuigt ook zo ontiegelijk hard.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 23-08-2003 21:50 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

Ik heb nu Final Fantasy: Crystal Chronicals in mijn bezit, ook al snap ik niks van het verhaal (JAP versie), de gameplay is echt super. Ik ga overgens ook nogwel over een maand of 7 als ie hier uitkomt de PAL versie kopen, want zonder verhaal heb je er in feit weinig aan.


element
Usericon van element
Posted 24-08-2003 2:57 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2003 21:50 schreef Grom het volgende:
Ik heb nu Final Fantasy: Crystal Chronicals in mijn bezit, ook al snap ik niks van het verhaal (JAP versie), de gameplay is echt super. Ik ga overgens ook nogwel over een maand of 7 als ie hier uitkomt de PAL versie kopen, want zonder verhaal heb je er in feit weinig aan.


b-a-k-a
had gewacht tot ie in de us te koop was
koop freeloader als je die nog niet had en dan de us-CC


element
Usericon van element
Posted 24-08-2003 3:00 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 29 september 2002 3:40 schreef Asgorath het volgende:
FF = God
vooral FF7 natuurlijk. Blijft het beste deel.

De film vind ik trouwens ook super, prachtig gedaan en best wel een cool verhaal. Met al die spirits enzo. Coole shit imho...

FF


ehhh ff7 is niet de beste die is vind iedereen de beste omdat dat mensen m gebruiken om met andere spelen te vergeleiken maar ik heb het al een x gezegd en ik blijf het zeggen dat fft de beste is


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 24-08-2003 7:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

gisteren de film gezien erg mooi alleen beetje vaag verhaal. Heeft het verhaal ook nog iets met de games te maken of zijn het alleen personages die ook in de spellen voorkomen?



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-08-2003 12:59 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 24 augustus 2003 7:49 schreef Markam het volgende:
gisteren de film gezien erg mooi alleen beetje vaag verhaal. Heeft het verhaal ook nog iets met de games te maken of zijn het alleen personages die ook in de spellen voorkomen?


Geen van beide, het enige punt waarin het final fantasy is is dat het beide van squaresoft komt meen ik.
Daarbij zijn er inmiddels 10 delen en elk deel heeft andere personages.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


element
Usericon van element
Posted 24-08-2003 14:55 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 7:49 schreef Markam het volgende:
gisteren de film gezien erg mooi alleen beetje vaag verhaal. Heeft het verhaal ook nog iets met de games te maken of zijn het alleen personages die ook in de spellen voorkomen?


hmmm jah 1 ding
met ff7 had je die aardgedoe toch en dat had je in die film ook (op het einde)


Grom
>4&X
Usericon van Grom
Posted 24-08-2003 19:00 by Grom Wijzig reactieProfiel van GromQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 2:57 schreef element het volgende:
b-a-k-a
had gewacht tot ie in de us te koop was
koop freeloader als je die nog niet had en dan de us-CC

die koop ik ook nog, half november moet ie daar uitkomen.


Aart
Usericon van Aart
Posted 24-08-2003 22:00 by Aart Wijzig reactieProfiel van AartQuote dit bericht

Ik heb al een flinke tijd 7, 8, 9 en Tactics (een wat meer strategisch deel) in handen. Deze week heb ik deel 8 weer eens van voor naar achter uitgespeeld (+ Omega). Toch zie je, naar mijn mening, dat de reeks steeds meer en meer achteruit gaat. Ik vind dat Square zich veel te veel op het grafische element zit te focussen, terwijl bij een RPG toch de gameplay het belangrijkst is.

Een PS2 heb ik niet, en zal ik voor deel 10 ook zeker niet halen. Ik heb het deel wel eens een paar keer gezien en het zag er qua gameplay elementen nou niet bepaald schokkend uit. Een goede vriend van mij vind het ook het slechtste deel tot nu toe (toevallig? niet echt). Een top 5 van mij (ook de enige 5 die ik ooit heb gespeeld):

1) Final Fantasy 7 (Die moet je gewoon ooit eens gespeeld hebben) 9.5
2) Final Fantasy Tactics (Zeer uitgebreide en gevarieerde gameplay, mindere graphics, maar alles is nog goed te zien, dus dat boeit niet) 9.0
3) Final Fantasy 8 (Aardig verhaallijn, aparte characters, falend draw en magic systeem) 7.5
4) Final Fantasy 9 (Saaie characters, verhaallijn ook niet echt fantastisch, characters hebben wel weer ieder zijn of haar eigen unieke abilities (in FF7 en FF8 waren de characters op de Limit Breaks na bijna altijd hetzelfde. Erg makkelijke game overigens) 7.0
5) Final Fantasy 10 (Naar mijn mening de minste van de hele serie, geen cijfer aangezien ik hem te kort daarvoor heb gespeeld, geen voldoende in ieder geval)

Verder vestig ik mijn hoop wel op Crystal Chronicles. De cube is er al een tijd, nu alleen nog wachten op de PAL release van de game.

De film laat weer eens zien dat Square tegenwoordig behoorlijk waardeloos aan het doen is. Dan ook nog eens een 2de deel voor wellicht de slechtste FF ooit, pfff...

[Dit bericht is gewijzigd door Aart op 24-08-2003 22:12]


Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben...


element
Usericon van element
Posted 24-08-2003 22:55 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 19:00 schreef Grom het volgende:
die koop ik ook nog, half november moet ie daar uitkomen.


loool
dus je hebt m dan 3x vaag kereltje ben je


element
Usericon van element
Posted 24-08-2003 22:56 by element Wijzig reactieProfiel van elementQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 7:49 schreef Markam het volgende:
gisteren de film gezien erg mooi alleen beetje vaag verhaal. Heeft het verhaal ook nog iets met de games te maken of zijn het alleen personages die ook in de spellen voorkomen?


ohja ik weet r nog 1 dat moet elke ff-fan weten ^^ die kerel cid
cid komt in elke ff-deel voor


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 22:35 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 1:01 schreef Styhn het volgende:
Geen enkel ander RGP-spel kan tippen aan FF 7 naar mijn mening...
FF 7 is cool...maar de beste Final Fantasy is 6...met prachtige tekeningen van Amano...5 is ook cool...dan komt deel 7...deel 8 was wat minder 9 is ook wel weer leuk...10 is mooi....Maar bijna unaniem onder alle fans is deel 6 (ook als deel 3 uitgebracht op de SNES...)....tip: download een emulator voor de snes op je pc...en download de rom van FF6 ...al blijft de allerbeste RPG van Square Soft : Chrono Trigger....erg afwisselend...(of voor de snes) of koop een ps2...kun je deel 6 op de anthology cd kopen...4 en 5 ook.


Blub Blub


Sharky69 VS Afhoofd
Sharky The Sharkynator
Usericon van Sharky69 VS Afhoofd
Posted 22-11-2003 22:36 by Sharky69 VS Afhoofd Wijzig reactieProfiel van Sharky69 VS AfhoofdQuote dit bericht

quote:
Op 24 augustus 2003 22:56 schreef element het volgende:
ohja ik weet r nog 1 dat moet elke ff-fan weten ^^ die kerel cid
cid komt in elke ff-deel voor
Ja Cid is altijd de wetenschapper...krijg je bijna altijd een Airship van...soms heet iet Sid...dan weer Cid...blijft een cool character.


Blub Blub


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen