IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Final Fantasy Volgende pagina
Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 04-01-2002 19:08 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

Hallo

Speelt 1 van jullie ook FINAL FANTASY ?? ik ben er echt ernstig aan verslaaft ik heb net een PS2 aangeschaft voor FINAL FANTASY 10 en FINAL FANTASY 10 is nog japans schiet ik nix mee op maarja speelt 1 van jullie ook final fantasy of iets post het hierzo dan

FINAL FANTASY ZELDA

[Dit bericht is gewijzigd door Pandaemonaeon op 04-01-2002 19:08]


Godverdommen..


Ares
Usericon van Ares
Posted 04-01-2002 19:11 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

Je koopt een PS2 alleen voor FF10??
Ik heb 'm effies gezien, maar vindt er niet veel aan.. alle FF's zuigen gewoon..


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2002 19:27 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

consoles zuigen, die krengen kosten handen/bakken vol met geld.
Ik speel liever op de PC, gratis gamez!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 04-01-2002 19:31 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 19:27 schreef 0Tolerence het volgende:
consoles zuigen, die krengen kosten handen/bakken vol met geld.
Ik speel liever op de PC, gratis gamez!



doe ik ook.. DOWNLOADEN


Godverdommen..


Hrugnir
Submit To Selfdestruction
Usericon van Hrugnir
Posted 04-01-2002 23:00 by Hrugnir Wijzig reactieProfiel van HrugnirQuote dit bericht

Pc vind ik ook wel beter.

maar vroeger speelde ik FF7 op men playstation.het waren leuke tijden...


MassMörd


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 04-01-2002 23:03 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 23:00 schreef Hrugnir het volgende:
Pc vind ik ook wel beter.

maar vroeger speelde ik FF7 op men playstation.het waren leuke tijden...


JAHH FF7 heb ik zeker 300 uur aan verspilt (ik had hem in 60 uitgespeelt maar zoals je denk ik weet is het leuk om rond te hangen in het spel


Godverdommen..


Hrugnir
Submit To Selfdestruction
Usericon van Hrugnir
Posted 04-01-2002 23:20 by Hrugnir Wijzig reactieProfiel van HrugnirQuote dit bericht

een vriend van me had zen timer zelfs op 99u59 staan hahah die wilde niet meer doorlopen.maar die heeft het dan wel uitgespeeld.

ik geraakte niet verder dan die grot op het einde.

en de nieuwe FF zegt me eerlijk gezegd niets.andere personages enz... pfff


MassMörd


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 05-01-2002 0:51 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Ach, heb ff FF3 gespeeld, niet echt boeiend als je vlak ervoor FF7 uitgespeeld hebt..
En FF8 vonnik wel supermooi (moet trouwens nog steeds de film zien!),
alleen dat oeverloze en superlange, verschrikkelijk doelloze dialogen vinnik super irritant


Styhn
Usericon van Styhn
Posted 05-01-2002 1:01 by Styhn Wijzig reactieProfiel van StyhnQuote dit berichthttp://n/a

Geen enkel ander RGP-spel kan tippen aan FF 7 naar mijn mening...


11.45: restate my assumptions


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 05-01-2002 10:21 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 1:01 schreef Styhn het volgende:
Geen enkel ander RGP-spel kan tippen aan FF 7 naar mijn mening...


dat is zeker.. FF7 was en is nog de besten het verhaal is gewoon zo goed.. met sephiroth enzo alleen het einde was makkelijk als je mp en hp 9999 is :D ik had ook op CLOUD 4x cut dat was 4x 9999 er af.. dus duurde niet lang en... SEP WAS DOWN


Godverdommen..


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-01-2002 11:05 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

FF8 is ook wel leuk lijkt me, moet em nog steeds es gaan spelen, maar ja vrije tijd


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 05-01-2002 11:15 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 11:05 schreef FireFox het volgende:
FF8 is ook wel leuk lijkt me, moet em nog steeds es gaan spelen, maar ja vrije tijd


die was ook wel goed.. alleen te echt.. maar die heb ik ook 100% uit :D DAMN ultimesia


Godverdommen..


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 05-01-2002 23:49 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

ff3tm7
ff8
ff9 x100000
ff10.... nog niet gedaan
kheb nu wel tony hawk 3 op ps2 ook mooi!!!


My madness, my sadness


Aragorn
Ach Welnee
Usericon van Aragorn
Posted 06-01-2002 11:39 by Aragorn Wijzig reactieProfiel van AragornQuote dit berichthttp://members.chello.nl/j.devries39/PortfolioSite/ApoProject.htm

quote:
Op 5 januari 2002 1:01 schreef Styhn het volgende:
Geen enkel ander RGP-spel kan tippen aan FF 7 naar mijn mening...

Baldurs Gate serie, Planescape Torment, de nieuwe Neverwinter Nights, dat zijn tenminste echte (computer)rpg games

de enige FF die ik goed vond was FF3 of 4, Chrono Trigger


I love the smell of painted miniatures in the morning


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 12:40 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Wat nou PC gaming goedkoper? Fokk pc gaming!
Games zijn dan wel gratis, maar wil je mee blijven doen moet je je bak wel elk jaar upgraden.

Over FF begin in niet eens. Vette melkkoe.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 25-07-2002 14:42 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Heb nooit echt FF gespeeld, alleen een paar keertjes FF7 op mijn pc geprobeerd, maar ik vind wel dat FF filmpjes tot de 'elite' van de computer graphics behoort


Zenial


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 25-07-2002 14:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2002 14:42 schreef Zenial het volgende:
Heb nooit echt FF gespeeld, alleen een paar keertjes FF7 op mijn pc geprobeerd, maar ik vind wel dat FF filmpjes tot de 'elite' van de computer graphics behoort


Nog een slecht punt van FF. Niet dat ze de ingame graphics mooier maken, neuh, ze gaan mooie FMV's maken.
Ga dan film kijken!


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 25-07-2002 15:28 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Tja...Ik ben ook zo gek om voor FF10 een PS2 te gaan aanschaffen,gelukkig(?) heb ik er voorlopig het geld niet voor. Lang leve DiabloII + expantion op PC!!!Ben ik ook enkele uren zoet mee geweest.En uitgespeeld!!! Diablo Baal IceQueen heeft jullie lekker klein gekregen!!!


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 25-07-2002 16:06 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

voor ff10 moet je geen ps2 te kopen.,..
ik was altijd mega ff fan maar 10 is gewoon drama


My madness, my sadness


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 26-07-2002 10:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 25 juli 2002 14:45 schreef Slechtheid het volgende:
Nog een slecht punt van FF. Niet dat ze de ingame graphics mooier maken, neuh, ze gaan mooie FMV's maken.
Ga dan film kijken!


Jammer dat die FF film niet zo denderend was. Ik zou best alle FMV's van FF aan elkaar geplakt als film willen zien hehehe...


Zenial


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-09-2002 13:48 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

TOP SPELLEN!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 28-09-2002 13:57 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2002 13:48 schreef Heosphoros het volgende:
TOP SPELLEN!
Alle spellen na #7 zijn gay tot de 2e macht. De film is nog gayer. De manga daarintegen heerscht in drievoud!


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-09-2002 20:41 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

de film gay?!


My madness, my sadness


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-09-2002 20:54 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

nee het spel! de film meur iid!


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-09-2002 22:38 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik haat turn-based games.


Heosphoros
Usericon van Heosphoros
Posted 28-09-2002 22:39 by Heosphoros Wijzig reactieProfiel van HeosphorosQuote dit bericht

haat is wel een groot woord vindt je niet


Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze)


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen