![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Die clip van Frontline is gaaf ![]() Lekker nummer is dat. Alleen jammer dat alle fuck's zijn weggelaten ![]() http://www.youtube.com/watch?v=A3GO0zeAANE&search=Soulfly [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 04-06-2006 20:20] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
quote: jah dat is zeker jammer gelukkig dat het live wel wordt gezegt ![]() ![]() |
|
Zo hoort dat ![]() ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Soulfly was egt geweldig op PinkPop. Ook omdat de zoon van de zanger op het podium kwam... Maar er was helaas geen Pit... dat vind ik er wel bij hooren Hell Was Full... So I Came Back ![]() |
|
Ik heb een stukje gekeken op tv van hun optreden op pinkpop, wat was dat slecht zeg. Nu hoef ik in ieder geval niet de fout te maken om ze op graspop of wacken te gaan bekijken. ![]() |
|
quote: volgensmij stond jij op de invalide plaats dan maar 't kan aan mij liggen volgensmij heb ik toch in een pit gestaan Maar Dark Ages vind ik toch wel 't beste album [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 06-06-2006 13:55] ![]() |
|
Het eerste album is mijn absolute favoriet. Ben er zo goed als mee opgegroeid... en als ik zin heb om teksten te proberen op verschillende manieren uit te leggen vind ik vaak wel interessante ideeën in de lyrics. Luister die trouwens nog steeds wel eens, in baalbuien... *pakt soulfly-soulfly* ![]() |
|
quote: En ik maar denken dat mijn nederlands slecht was. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Soulfly Geweldig Pinkpop ![]() Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. ![]() |
|
quote: Ja alles is mis aan die combinatie "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
http://www.youtube.com/watch?v=PnY7vxUonOI&search=soulfly%20corey Soulfly en Corey Taylor@graspop 2006 ![]() |
|
quote: Maak je maar niet ongerust hoor, want dat is ook zo. Nog zo stoere internet warrior. ![]() |
|
quote: Ontopic swans SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: Kvond ze best ok! :D Go! Go! Go! ![]() |
|
Soulfly@Pinkpop Roots/Jumpdafuckup/Bring it http://www.youtube.com/watch?v=nsEtrgfoXKs&search=soulfly%20pinkpop Edit: Als ik het zo terug kijk valt het best tegen eigenlijk. [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 29-06-2006 0:37] ![]() |
|
Soulfly begint er sowieso steeds beter in te worden om de Sepultura-klassiekers te verneuken. Mass Hypnosis op Fields Of Rock was nog wel aardig, maar Roots begint echt steeds triester te worden. ![]() |
|
Ik vond het ook wel weer aardig op Graspop (was alweer mijn 6de keer Soulfly) maar het beste optreden (waar ik bij was!!) vind ik nog steeds uit 2004 toen ze de hele 013 neer maaide.. Daarna ging het eigenlijk allemaal wel.. ![]() |
|
Het nieuwe album vind ik ook een beetje te 'makkelijk' op de een of andere manier. Tekstueel blijft het natuurlijk helemaal niets voorstellen. Het lijkt erop alsof Soulfly het heilige vuur live een beetje kwijt is sinds ze enigszins een vaste line-up hebben. ![]() |
|
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik Soulfly vrijwel niet ken. Maar als ik naar een paar van die files op youtube luister kan ik wel zeggen: Dit klinkt naar meer ![]() "Mine friends, I loveth thee to tiny fragments." - Ik ![]() |
|
Dark Ages heerscht, Prophecy trouwens ook. '3' heeft zeker geniale momenten en uitspattingen. ![]() |
|
The Dark Ages is een super gave plaat. Die ervoor iets minder, maar alsnog wel goed ![]() Ik ga vandaag naar soulfly... :D ![]() |
|
Ik kan er lang over lullen, maar zal het kort houden. Sepultura zonder Max is niks, Max zonder sepultura is niks. Maar ik vond ze wel best cool op Wâldrock. check out: www.myspace.com/darkreign1 ![]() |
|
Ben het wel gaan waarderen na Waldrock eigenlijk! Sepultura is gaver, maar Soulfly kan ook best. Zou niet iets zijn wat ik ubervaak zou gaan luisteren ofzo, maar vind het best te pruimen. ![]() Disko Disko Partizani ![]() |
|
ben net terug van Soulfly... was wel een coole avond Ik baal alleen best Doen ze eerst de intro van Raining Blood dat ze niet afmaken :S En op het laatst de intro van Metallica's Creeping Death... Maar verder dan de intro ging het niet... beetje jammer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |