![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vind eigenlijk alleen de eerste twee platen nog wel te pruimen, maar die ben ik nu ook al wel zat. Ik vind dat hele Soulfly inmiddels een beetje vervelen. Beetje eentonig wordt het, zeker met die stem van Cavelera, oude sepeltura, Soulfly, Cavelera Consiracy, kan die stem niet meer horen. Dark Ages heb ik nooit gehoord, maar 3 vond ik maar een vevervelende plaat, met die ellenlange intro's en outro's en interludes, een beetje een niemandalletje.. My friend, watch out for traitors... ![]() |
|
tip, ga deze toch luisteren. Ik had dezelfde mening, vond op Prophecy toch wel enkele aardige nummers, en vind dit gewoon lekker. En ik was Soulfly toch echt zat.... Vind ik ook niet ![]() |
|
Ik vind hem toch snel vervelen. Het eerste en derde nummer zijn wel geinig, verder na een keer luisteren vrij saai. Helaas. ![]() |
|
Dark ages is echt een goeie plaat van ze, maar is Conquer van minstens dezelfde kwaiteit? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
meer van hetzelfde iets vlakkere productie... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Ik vind het iniedergeval een heel goede plaat, maar ik ben dan ook een soulfly/sepultura fan in hart en nieren. Al moet ik wel toegeven dat er veel brol staat op de eerste 3 soulfly platen, maar sinds prophecy is het alleen maar bergop gegaan! De liveshows zijn wel wat teleurstellender, max speelt zogoed als geen gitaar meer. ![]() |
|
Lekker plaatje, die laatste. Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik 'em gekocht heb. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... ![]() |
|
Tot nu toe moet ik het helaas eens zijn met Argh; waar Dark ages me bij de strot greep, blijft Conquer niet plakken... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Vind Conquer wel een lekker plaatje ![]() ![]() |
|
Dark Ages bevalt mij eerlijk gezegd ook beter dan Conquer. Maar dan nog, wel een lekker plaatje. Inter faeces et urinam nascimur ![]() |
|
Het nieuwe album, Omen, is gelekt. Tracklist: 1. Bloodbath & Beyond 2. Rise of the Fallen 3. Counter Sabotage 4. Jeffrey Dahmer 5. Lethal Injection 6. Great Depression 7. Mega-Doom 8. Kingdom 9. Off With Their Heads 10. Vulture Culture 11. Soulfly VII 12. Four Sticks (Bonus Track) 13. Refuse/Resist (Bonus Track) 14. Your Life, My Life (Bonus Track) ![]() ![]() |
|
![]() ? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote:Die rechter is zanger Rinus. ![]() ![]() |
|
![]() ![]() |
|
ben erg benieuwd, de laatste platen zijn steeds meer a la 90s sepultura. ![]() |
|
Ik ben Soulfly aardig uit het oog verloren, maar vond destijds Dark Ages een behoorlijk sterk plaatje. Wie weet ga ik het weer eens proberen met de komende. De eerste 2 vind ik niet echt boeiend, de derde een helder licht, Prophecy wel degelijk en Dark Ages toch best lekker pittig. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ ![]() |
|
Ik vind de nieuwe maar zo-zo Por Vida ![]() |
|
Het nummer flyhigh is echt geweldig, krijg er ook nog steeds kriebels van in mijn buik! ![]() |
|
dat nr met die gast van TDEP is ook erg oke. plaat rost verder wel goed door, veel beter als die kinder metal van de eerste albums. ![]() |
|
Goede cd toppers zijn "Bloodbath and beyond" en "Mega-doom" maar ik ving geen enkel nummer slecht. Gaat op de jaarlijst komen in ieder geval. ![]() ![]() |
|
lekker plaatje tot nu toe idd! ![]() openingsnummer klinkt wel heel erg oldschool punkrock/thrashy! lekker Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Teleurgesteld, dark ages en conquer waren veel beter. Dit is veel te simpel en saai. ![]() |
|
Soulfly klonen! signature ![]() |
|
Nieuw album Enslaved zal op 13 maart uitkomen. Eerste nummer: ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |