|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
= + en ook nog |
|
quote: en waarom Godverdommen.. |
|
quote: Uw telefoon wordt nu afgetapt Bazzio Attacks!!! |
|
Ach .. ik vind het wel wat hebben Leuk .. nostalgisch ... |
|
koningshuis, onzin is het allemaal. Kost alleen maar geld en ze hebben al geld zat! Weg ermee! "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Laat ze eens vermogens belasting gaan betalen, inclusief samengestelde interest over de jaren dat het verzuimd is, daarna lullen we verder. Tot die tijd What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die 'nostalgie' haalt wel buitenlandse orders binnen waar Nederlandse bedrijven weer aan kunnen verdienen. Verder geeft het Nederland wel een soort 'gezicht'/ symboliek aan Nederland t.o.v. het buitenland. Dat traditionele en ceremonieele heeft natuurlijk wel waarde m.b.t het Nederlandse culturele erfgoed. Maar zo a-sociaal rijk....als ze een paar miljard inleveren t.b.v. het Nederlandse volk zijn ze nog stinkend rijk! En alle belastingbetalers maar dokken.... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-01-2002 21:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dank U. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: omdat ze zo worden aanbeden en niks kunnen. ik haat status door geboorte. ze krijgen echt asociaal veel geld beatrix gelooft ook zelf dat ze beter is dan het gepeupel. ik heb wel eens ergens gelezen dat als ze door de gangenvan een van haar kastelen loopt eerst een bel doet rinkelen zodat het bedienend personeel van de gangen moeten verdwijnene. die wil ze niet tegenkomen. |
|
quote: deden ze toch met die euro test set :D toch iets van 8 piek Godverdommen.. |
|
Ja, van het koningshuis... (...) Daar hebben m'n ouders jarenlang hypotheekrente aan betaald! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Hypotheek rente is belating vrij... Dus... |
|
Dan hebben we het nog steeds vast ergens zelf van betaald, maar tis niet van die adel-lijken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Tja..het koningshuis..btje onzin nu nog ik wordt trouwens stapelgek van die Maxima hype..Maxima-barbie's bij Bart S. en Maxima spekkies bij een bekende snoepwinkel beginnend met J. Arme meid..volgend jaar staat ze te zuchten bij een zakloop race in nergenshuizen Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote:En dat te bedenken dat ze nog tig jaar te gaan heeft. Maar ja, ze kiest er wel zelf voor.. En het koningshuis.. ach.. wat stelt het nou eigelijk voor? Een bodemloze put waar ze miljarden in gooien.. That's all.. |
|
quote:En wist je al dat meneertje Zalm, dat bij zijn naam kreeg geschreven, dus niet het Koningshuis. En dat dit geld ook rechtstreeks van de belastingbetaler komt |
|
quote: Ja, een andere vorm van belastingteruggave... |
|
quote: Wat een gelul Ik heb er 4x gewerkt en het is iemand die niet opkijkt van een bediende of een militair en gewoon haar werk doet. |
|
quote: volgens mij is slecht een van de redenen die ik geef.het is wel mooi dat het niet waar blijkt te zijn.maar als jij denkt dat die lui vanhet koningshuis geen dunk van zichzelf hebben moet je datmaar zelf weten militair of bediende. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-01-2002 13:07] |
|
quote: idd, totaal mee eens, Power over others is nothing - Power over oneself is everything |
|
Klagen allen is makkelijk. Je gaat me toch niet vertellen dat een president een goed alternatief is he |
|
Ik vind die poppenkast wel grappig. Zolang ze maar niks te vertellen hebben en ze maar niet te veel van onze belasting centen afnemen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: jawel want daar ben je op zijn hoogst na vier jaar van af. en die moeten er ten minste nog wat voor doen. |
|
quote: Ik ben het met je eens dat een termijn van 4 jaar wel fijn is. Maar ook een president vind ik helemaal niks, nare corupte politike spelletjes President worden omdat je een bekende filmster bent, of het geld hebt om een goede campagne te voeren slaat ook nergens op toch? |
|
alle tradities en nationale 'gevoelens' worden al overboord gezet WEES EEN NEDERLANDER, RED HET KONINGSHUIS!!! Je moeder. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |