|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het is andersom zonder Nederland, geen koningshuis! en gefeliciteerd met je moeder (en nu ga ik snookeren kijken) |
|
Koningshuis is kut. |
|
Orange ligt in Frankrijk. Gaan we dat nog een keer annexeren of hoe zit dat? Dan lukt het wel met die Anschlusspartei Niederlande. Ehmz.... Annexeerpartij Nederland Koningshuis is kut inderdaad. Ga skieën! |
|
quote: Dat mag dan wel zo zijn, maar door Mevrouw Beatrix heb ik gisteren wel de leukste dag/nacht van dit jaar gehad SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
uiteindelijk zijn er wel genoeg nederlanders die hun roots in het buitenland hebben liggen... maar na een x-tal generaties kan iedereen zich nederlander noemen. knoem mezelf liever germaan btw, maar ik heb groene ogen... Je moeder. |
|
quote:So what, lol kun je altijd maken. Heb je geen belachelijke feestdag voor nodig. |
|
quote: Weet ik, daar heb je helemaal gelijk in alleen (toevallig) was gisteren een geweldige dag voor mij en als het niet Koninginnendag was geweest had ik op m´n werk gezeten: SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Da's waar. Hmm... toch vind ik dat ze van mijn verjaardag ook maar een officiele feestdag moeten maken. Ik vind mijzelf namelijk een stuk belangrijker dan de koningin met haar stomme hoedjes. |
|
quote: Jij ook al ?? Ik vind ook dat ze 23 Oktober nationale Shadowlands-day zouden moeten maken SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Tof! Als ze nou van iedereens verjaardag een nationale feestdag maken hoeven we nooit meer te werken! |
|
quote: Met jou kan ik praten Vargen! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik pleit naast de autoloze zondag voor een kledingloze-met-papieren-zak-over-het-hoofd dag. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dat is nog niet eens zo'n slecht idee |
|
Prinsesje heet Ariane Wilhelmina Máxima Inez AMSTERDAM - De derde dochter van prins Willem-Alexander en prinses Máxima heet Ariane Wilhelmina Máxima Inez. De vader maakte de namen vrijdagochtend bekend toen hij bij het Oude Stadhuis in Den Haag aangifte deed van de geboorte. Loco-burgemeester Jetta Klijnsma van Den Haag nam samen met een ambtenaar van de burgelijke stand de aangifte in ontvangst. Als getuigen waren daarbij premier Balkenende en vice-president van de Raad van State Tjeenk Willink aanwezig. Het prinsesje werd dinsdagavond even voor tienen geboren in het Bronovo-ziekenhuis in Den Haag. |
|
Anonieme Alcoholisten Anaal. |
|
quote: Die Jetta he, wat een ontzettende doos is dat. Ze praat sneller dan ze denkt leek het wel. Maarre waarom zeggen ze steeds Ariana als er Ariane staat? |
|
Wat maakt het uit. Het wordt toch wel weer net zo'n lelijk jong als die andere 2. |
|
quote: Ze kregen een beeldje, leek wel wat op de oudste dochter hehe. |
|
quote:Leuke reactie! Zul je ook vast waarderen als jij een kind krijgt |
|
Overigens wel leuk om te zien hoe trots het prinsie is. |
|
quote:Ik hoor een bolle lama schijten. O nee, het is Jenje. Ik krijg overigens geen 3 kinderen maar dat terzijde. En mijn kinderen hoeven niet zo in de publiciteit te staan en landelijk verplicht leuk gevonden te worden. Daar zorg ik zelf wel voor en dat lijkt me dan ook meer dan voldoende. ALS er uberhaupt al kleine Judgejes gaan komen. |
|
quote: Vind anders niet dat het prinsie dat wel doet? Volgens mij willen ze de prinsesjes juist zo normaal mogelijk laten leven, maarja men ontkomt niet aan publiciteit. Lijkt me op zich wel logisch. |
|
quote:Sukkel, daar vraagt dat kind toch niet om. Als jij de geboorte van een kind gebruikt voor je politiek voorkeur ben je echt ontzettend sneu en zie ik de maoist in je alweer omhoog komen. |
|
Relaxt doen, kemphaantjes. Geef elkaar een PvdA knuffel! Bruce Banner |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |