IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : koningshuis Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2002 20:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

= + en ook nog



Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 04-01-2002 20:37 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 20:36 schreef attila_de_hun het volgende:
= + en ook nog




en waarom


Godverdommen..


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-01-2002 20:38 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 20:36 schreef attila_de_hun het volgende:
= + en ook nog



Uw telefoon wordt nu afgetapt


Bazzio Attacks!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 04-01-2002 20:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach .. ik vind het wel wat hebben
Leuk .. nostalgisch ...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-01-2002 21:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die gasten hebben veeeeeeeeeeeeeeeeelsteveel geld!!!!

Als ze echt wat om hun onderdanen geven....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 04-01-2002 21:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

koningshuis, onzin is het allemaal. Kost alleen maar geld en ze hebben al geld zat!
Weg ermee!


"This one is older than shit, heavier than time!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 21:20 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Laat ze eens vermogens belasting gaan betalen, inclusief samengestelde interest over de jaren dat het verzuimd is, daarna lullen we verder. Tot die tijd


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 04-01-2002 21:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 4 januari 2002 20:59 schreef Jenje het volgende:
nostalgisch ...


Die 'nostalgie' haalt wel buitenlandse orders binnen waar Nederlandse bedrijven weer aan kunnen verdienen. Verder geeft het Nederland wel een soort 'gezicht'/ symboliek aan Nederland t.o.v. het buitenland.

Dat traditionele en ceremonieele heeft natuurlijk wel waarde m.b.t het Nederlandse culturele erfgoed.

Maar zo a-sociaal rijk....als ze een paar miljard inleveren t.b.v. het Nederlandse volk zijn ze nog stinkend rijk!

En alle belastingbetalers maar dokken....

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 04-01-2002 21:27]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 21:28 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 21:24 schreef Mutilator het volgende:
Maar zo a-sociaal rijk....als ze een paar miljard inleveren t.b.v. het Nederlandse volk zijn ze nog stinkend rijk!

En alle belastingbetalers maar dokken....


Dank U.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-01-2002 21:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 20:37 schreef Pandaemonaeon het volgende:
en waarom


omdat ze zo worden aanbeden en niks kunnen. ik haat status door geboorte.

ze krijgen echt asociaal veel geld

beatrix gelooft ook zelf dat ze beter is dan het gepeupel. ik heb wel eens ergens gelezen dat als ze door de gangenvan een van haar kastelen loopt eerst een bel doet rinkelen zodat het bedienend personeel van de gangen moeten verdwijnene. die wil ze niet tegenkomen.


Pandaemonaeon
Pipo is back in town
Usericon van Pandaemonaeon
Posted 04-01-2002 22:06 by Pandaemonaeon Wijzig reactieProfiel van PandaemonaeonQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 21:07 schreef Mutilator het volgende:
Die gasten hebben veeeeeeeeeeeeeeeeelsteveel geld!!!!

Als ze echt wat om hun onderdanen geven....


deden ze toch met die euro test set :D toch iets van 8 piek


Godverdommen..


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 22:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja, van het koningshuis... (...) Daar hebben m'n ouders jarenlang hypotheekrente aan betaald!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 04-01-2002 22:11 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Hypotheek rente is belating vrij... Dus...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 04-01-2002 22:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Dan hebben we het nog steeds vast ergens zelf van betaald, maar tis niet van die adel-lijken.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 04-01-2002 23:25 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Tja..het koningshuis..btje onzin nu nog

ik wordt trouwens stapelgek van die Maxima hype..Maxima-barbie's bij Bart S. en Maxima spekkies bij een bekende snoepwinkel beginnend met J.

Arme meid..volgend jaar staat ze te zuchten bij een zakloop race in nergenshuizen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Ares
Usericon van Ares
Posted 04-01-2002 23:32 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 23:25 schreef Vampie het volgende:
Arme meid..volgend jaar staat ze te zuchten bij een zakloop race in nergenshuizen
En dat te bedenken dat ze nog tig jaar te gaan heeft.
Maar ja, ze kiest er wel zelf voor..

En het koningshuis.. ach.. wat stelt het nou eigelijk voor? Een bodemloze put waar ze miljarden in gooien.. That's all..


Fire
Usericon van Fire
Posted 04-01-2002 23:34 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 4 januari 2002 22:06 schreef Pandaemonaeon het volgende:
deden ze toch met die euro test set :D toch iets van 8 piek
En wist je al dat meneertje Zalm, dat bij zijn naam kreeg geschreven, dus niet het Koningshuis. En dat dit geld ook rechtstreeks van de belastingbetaler komt



Ares
Usericon van Ares
Posted 04-01-2002 23:35 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 23:34 schreef Fire het volgende:
En wist je al dat meneertje Zalm, dat bij zijn naam kreeg geschreven, dus niet het Koningshuis. En dat dit geld ook rechtstreeks van de belastingbetaler komt

Ja, een andere vorm van belastingteruggave...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 05-01-2002 2:06 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 21:53 schreef attila_de_hun het volgende:
omdat ze zo worden aanbeden en niks kunnen. ik haat status door geboorte.

ze krijgen echt asociaal veel geld

beatrix gelooft ook zelf dat ze beter is dan het gepeupel. ik heb wel eens ergens gelezen dat als ze door de gangenvan een van haar kastelen loopt eerst een bel doet rinkelen zodat het bedienend personeel van de gangen moeten verdwijnene. die wil ze niet tegenkomen.



Wat een gelul
Ik heb er 4x gewerkt en het is iemand die niet opkijkt van een bediende of een militair en gewoon haar werk doet.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-01-2002 13:06 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2002 2:06 schreef linknl het volgende:
Wat een gelul
Ik heb er 4x gewerkt en het is iemand die niet opkijkt van een bediende of een militair en gewoon haar werk doet.


volgens mij is slecht een van de redenen die ik geef.het is wel mooi dat het niet waar blijkt te zijn.maar als jij denkt dat die lui vanhet koningshuis geen dunk van zichzelf hebben moet je datmaar zelf weten militair of bediende.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-01-2002 13:07]


Zash
Usericon van Zash
Posted 06-01-2002 10:56 by Zash Wijzig reactieProfiel van ZashQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2002 21:20 schreef Greycloak het volgende:
Laat ze eens vermogens belasting gaan betalen, inclusief samengestelde interest over de jaren dat het verzuimd is, daarna lullen we verder. Tot die tijd


idd, totaal mee eens,


Power over others is nothing - Power over oneself is everything


G.
Usericon van G.
Posted 06-01-2002 18:10 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Klagen allen is makkelijk. Je gaat me toch niet vertellen dat een president een goed alternatief is he


XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 06-01-2002 18:12 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/dennisjanssen

Ik vind die poppenkast wel grappig. Zolang ze maar niks te vertellen hebben en ze maar niet te veel van onze belasting centen afnemen.


I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-01-2002 18:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 18:10 schreef G. het volgende:
Klagen allen is makkelijk. Je gaat me toch niet vertellen dat een president een goed alternatief is he


jawel want daar ben je op zijn hoogst na vier jaar van af. en die moeten er ten minste nog wat voor doen.


G.
Usericon van G.
Posted 06-01-2002 18:31 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2002 18:17 schreef attila_de_hun het volgende:
jawel want daar ben je op zijn hoogst na vier jaar van af. en die moeten er ten minste nog wat voor doen.


Ik ben het met je eens dat een termijn van 4 jaar wel fijn is.
Maar ook een president vind ik helemaal niks, nare corupte politike spelletjes President worden omdat je een bekende filmster bent, of het geld hebt om een goede campagne te voeren slaat ook nergens op toch?


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 06-01-2002 18:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

alle tradities en nationale 'gevoelens' worden al overboord gezet

WEES EEN NEDERLANDER, RED HET KONINGSHUIS!!!


Je moeder.


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen