|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Skik - Ik Ben Zo Bliede gien wolkie an de lucht te zien anders bennen der wolken zat mar nou zie ik der echt gien iene |
|
Corpus Christii - Bitter Blood |
|
Pink Floyd - The Wall (in zijn geheel weer ) FREEZE |
|
aha! deze is beter, en die staat nu op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lohues & The Louisiana Blues Club - Ja Boeh |
|
Ga blues luisteren dan knul. Ze is al dagen weg En 't is als dagen zuk soort weer Mar alles wat vannacht valt Valt morgen vrog niet meer 't Is dagen nie dreuge west 't Regent wel hiel hard dizze keer Mar allles wat vannacht valt Valt morgenvrog niet meer Ik heb de piepe leeg En in mien emmer kan geen druppel meer Mar alles wat vannacht valt Valt morgenvrog niet meer Edit: Donders kippenvel hebben massiv. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-02-2006 15:39] |
|
Azaghal - Satan's Spawn |
|
quote:Nou... Blues ligt me niet zo heel erg op dit moment Normaal gesproken kan ik er prima naar luisteren, maar nu niet OT: The Wall is gewoon te gaaf nu FREEZE |
|
quote: Dan moet je het niet doen. Pimp Floyd heerscht ook keihard, dat dan weer wel! On topic: De regenblues dus! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 22-02-2006 15:41] |
|
Nephasth - Damned Knowledge |
|
Pink Floyd - Comfortably Numb FREEZE |
|
Lohues & The Louisiana Blues Club - Prachtig mooi (mar wat he'j der an) |
|
Drie Gare Klapsigare - Van neuken krijg je gonorroe (live at Opblaaspop 2004) www.myspace.com/astathica - tsjonge jonge jonge jonge jonge... wat een leuk filmpje! |
|
quote: Zijn kutste CD, gelukkig heb ik mijne kunnen verkopen. NP: The Dreamteam - Thunderdome V - CD 1 - 3 The Hard Way oldschool, ja. |
|
quote:Hij is wat eentonimg maar ik hoor liever deze dan Heaven in Flames. Deze heeft meer gevoel en sfeer. Np: Osculum Infame - The Black Theology Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Hehe ik vind Heaven in Flames juist z'n beste album, ik vind die veel sfeervoller, en de drums zijn niet zo brak. Nee, Distant In Solitary Night kon me absoluut niet bekoren. |
|
quote:'An Eternal Kingdom of Fire' is natuurlijk een pracht nummer maar de rest vd CD doet mij niet. Er is verder geen een nummer op die CD die eruit springt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Deathgate Arkanum - Totenwerke Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Swallow the sun - the giant |
|
Heldentum - Kyffhäusersaga Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Elite- Kampen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ceephax - acidvarsityspeciale Suck my piss |
|
quote: Heersch cd!! NP: Skumring - Forforelse i natten Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Even op volgorde: Rage - Unity Ik ben nooit een grote power metal liefhebber geweest maar het duitse Rage vind ik al jaren geweldig. Met het album Unity sluit men een redelijk symphonische periode af en slaat met een stevigere, modernere weg in. Gek genoeg blijft het duidelijk als Rage klinken. Vooral door het "love it or hate it" stemgeluid van Peavy Wagner en door de ultra sterke songwriting. Rise and fall - Into oblivion Snoeier harde clevo core. Metalcore in het straatje van Integrity en Ringworm. Maar deze belgen voegen daar iets van de smerigheid van Entombed en iets van de donkere sfeer van Neurosis aan toe. Riverside - Second life syndrome Gooi Opeth, Porcupine tree, Tool, Pink floyd en Anathema in een grote pot en roer even stevig, dan krijg je Riverside. Misschien niet super origineel maar wel extreem goed en lekker. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |