![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wagner - Entrance of the Gods in Vahal Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Siv Langoy - Fooled by your lies. gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com ![]() |
|
Judas Priest - Freewheel Burning ![]() FREEZE ![]() |
|
![]() Halo - Body Of Light ![]() |
|
Metal Church - Ton Of Bricks ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Heersch! Ik ook net! ![]() NP: Metal Church - The Dark FREEZE ![]() |
|
Children of Bodom - Lil' Bloodred Ridin' Hood. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() NP: Anvil - Absolutely No Alternative ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Metal Church FTW!!!111!!Metallica (Nog steeds van One, je weet toch? ![]() NP: Iron Maiden - The Clansman! ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: MAIDEN ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: HEILIGSCHENNIS!!! Maiden heerscht!!!! ![]() ![]() ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
NP: Nargartoh - Seven tears are flowing to the river. Vergeleken met Nargaroth is Maiden maar een mietjesband. Een boyband! ![]() ![]() |
|
quote:True... Maar Maiden heerscht wel hard ![]() ![]() FREEZE ![]() |
|
Maar goed dan dat meningen verschillen. 2 jaar terug op Graspop lag ik in mijn tent en ben ik echt KEIhard door Maiden heengeslapen. Mijn vriend (toen) kwam na 2 uur helemaal blij de tent in, en ik had geen woord gehoord van de boyband. ZO boeiend vind ik ze ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() np W.A.S.P - Mean Man ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Dit jaar weer Graspop? ![]() FREEZE ![]() |
|
Maiden? Of ik? Ik niet, 3 dagen lang vind ik te lang, en de bands die komen heb ik waarschijnlijk allemaal al gezien, aangezien GP om het jaar ongeveer dezelfde line-up heeft. Maar das een ander topic dacht ik... ![]() |
|
W.A.S.P - The Headless Children ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Klopt... GMM 2006 wordt wel weer leuk; ik ben er ![]() OT: Golden Earring - From Heaven From Hell FREEZE ![]() |
|
racoon - laugh about it Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip ![]() |
|
quote: ![]() np Krokus - Russian Winter ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Goh, het lijkt wel alsof wij beiden smaak hebben! ![]() ![]() OT: Metallica - Eye of the beholder ![]() FREEZE ![]() |
|
quote: er moeten toch een paar mensen smaak hebben? ![]() np: Sacred Steel - Wargods Of Metal ![]() ![]() ![]() |
|
Hehehe ![]() Golden Earring - You're better off free FREEZE ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |