|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Errrrrr.. Right. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
heersch. Kloontje ofzo? |
|
Nou, prinses van de donkerheid, WTF MOETEN WE HIERMEE? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik wil dan graag een rooie. 6 bij 6. Links een zithoekje, voorzien van flatscreen en Playstation natuurlijk. Vergeet het surroundsysteem niet! Ook een tap erin graag, met directe leiding naar een bovengrondse bierbrouwerij, want ik denk niet dat ik, als ik eenmaal lig, nog overeind zal komen. Offerte graag? Als alles dan toch mogelijk is... [Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 20-02-2006 16:51] Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Ik wil er dan heel graag één voor Frnk uitzoeken. |
|
Das true gothic enzo.... spelfout weggehaald... |
|
quote:Owja, dit is een metalforum, dus de meeste mensen hier slapen in zo'n ding. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik denk dat elke zichzelf respecterende metalliefhebber al voldoende lijkkisten in zijn huis heeft staan, slotje. |
|
quote:Mag ik dezelfde als Ethereal dan, maar ipv Playstation gewoon een pc en mn versterker en gitaartjes moeten ook passen, ok? [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 20-02-2006 16:55] |
|
Nee Frnk jij krijgt er één met ingebouwde buttplug |
|
quote:Dan zet ik die mooi op marktplaats. Genoeg liefhebbers. |
|
ga je er nog dikke winst op maken ook |
|
Stereotypes heerschen. Ik lag me de pleuris! |
|
quote: Hoe lang zijn de meeste kisten? |
|
quote:Net zo lang als jij in je primaire positie, gebukt en reet omhoog |
|
quote: |
|
Ik wil een kist met het portret van Chaisey Lain. Kan dat? |
|
Een beetje doe-het-zelver pakt gewoon de schop uit de schuur en gaat in plaats van een nachtelijke wandeling gewoon effe om naar de begraafplaats. Heb je nog meer keuze ook, al moet je wat meer moeite doen om het assortiment te bezichtigen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Hou op of ik laat een wind, dat kan toch makkelijk in die positie. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 20-02-2006 17:31] |
|
quote: |
|
Lijkkisten hehe, wat gezellig! Doet me denken aan vroeger Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:Toen je nog bij je vader sliep? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik wil graag van de gelegenheid gebruik maken om even de groetjes aan mijn ouders te doen. |
|
quote:Die is origineel. Grappig joh! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: ja, ik kon geen afscheid nemen. Nee, oma van ex had een lijkkistenhandel. Moest me er soms tussen verstoppen om haar eeuwige toorn te ontlopen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |