|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
19 mei Impaled Nazarene Master + 2 MC de bosuil - weert www.debosuil.nl deuren: 20:00 aanvang: 20:30 dagkassa: 10,- [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 21-02-2006 13:41] |
|
Hannes vrij op deze datum? |
|
Uiteraard aanwezig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
al andere data bekend ? Fuck the world and fuck you |
|
Zuul-FX ( france ) is de 3e support act. Wij zoeken nog een 4e support act uit nederland. bands die graag in het voor programma van I.N willen spelen in MC de bosuil kunnen hun promo voor 3 april sturen naar: MC de bosuil , postbus 352 6000 AJ weert t.a.v: I.N actie / Luc of stuur een mailte met MP3 en band info naar luc@debosuil.nl we zullen dan rond 10 april de lokale support act bekend maken. |
|
up |
|
Vrijdag 19 mei Bosuil Weert Zaterdag 20 mei Unitas Wageningen Zondag 21 mei Baroeg Rotterdam |
|
Gaaf, waarschijnlijk wel aanwezig in Rotterdam. |
|
quote: |
|
Unitas, gaaf. Das lang geleden dat ik IN live gezien heb. En nu zo fijn dichtbij. |
|
quote: ----> gekocht topic. Opschieten, addergebroed. |
|
hahaha hoezo ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Over die shirts, ik eis een verklaring |
|
Hooligan doet naast hooligan ook een neger kleding merk vriend Fuck the world and fuck you |
|
quote: Oja, welk merk dan? En wat zou mij dat trouwens verotten? Misschien is dat shirtje wat je nu draagt wel bedrukt door een neger [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-02-2006 18:36] |
|
ach niets natuurlijk ! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ach, kerel donder een end op. |
|
gedrukt door een neger mijn Guinness shirt ? echt niet !!!! Fuck the world and fuck you |
|
quote: Je weet niet wie er bij de machine stond toen dat shirt gedrukt werd |
|
das waar. hehehe. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Die Guinness shirts zijn niet voor niets zwart |
|
Maarja Hooligan blijft een gaaf merk. En dat van dat negermerk wist ik niet, welk merk is dat dan? Maarja blijven aparte merken |
|
ik heb er 1 in het groen vriend Fuck the world and fuck you |
|
Geef eens antwoord, berenpijper. |
|
quote:weet het niet uit men kop, maar zal het na men eten eens opzoekn, ok ? en het is gaaf hoor, maakte ook min of meer een geintje hoor. kwam niet echt duidelijk over denk ik. Fuck the world and fuck you |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |