|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
omdat dit topic over het optreden in vera gaat. wil je een andere gig bespreken, dan maak je daar maar een nieuw topic voor aan Bruce Banner |
|
Die heb je zelf dichtgegooid! |
|
je valt in herhaling lees maar: quote: Bruce Banner |
|
Zal best... dat doe ik om jou erin te hameren dat tour-schema's NIET bij band-topics horen bij bij CONCERTEN. |
|
mafkees dat je ook bent Maar ja, het bier zal weer vloeien enzo Bruce Banner |
|
quote: *Deze discussie gaat middels een ander medium voort om hier ruimte te besparen* To Be Continued ??? NOPE !!! Het bier zal idd weer vloeien, echter dit keer niet in hun Gelderland, maar ons mooie Groningen !!! |
|
Of niet dan! |
|
Daarom Vrijdag fraai beuken, en hopen dat Heidevolk mijn huiskamer niet in de fik steekt Bruce Banner |
|
quote: WOW HEIDEFOLK IN JEH HUUSKOAMER?? mag ik naast je fytsn'? [gedicteerd door schoap, uitgeschreven door skullphukk] |
|
Nou ik denk dat ik ook maar ga! Schaep doe es lief terug op ogame |
|
Nee. |
|
Ok. |
|
Later, oke? Ik kom ook. Edit: En gezellig natuurlijk! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-04-2006 0:09] |
|
*bescheiden, doch ongeduldig schopje* Zin in !!! |
|
aanwezig! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
ik ook hoor ik zojuist |
|
Aanwezig. |
|
Ik heb er weer zin in! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Moet je ver reizen of niet On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jij komt toch ook Zillah? Dan drinken/roken we dr ff eentje (of meer) |
|
quote:Flink voltanken in De Ster, dan kotsen ze hooguit de plantebakken vol. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Aanwezig, afwezig tijdens heidevolk en elexorien haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Nee sorry darling. Ben niet echt in de buurt dan. Zit dan 200 km verderop. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik denk wel dat ik langs wip..dus SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |