![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
omdat dit topic over het optreden in vera gaat. wil je een andere gig bespreken, dan maak je daar maar een nieuw topic voor aan ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Die heb je zelf dichtgegooid! ![]() |
|
je valt in herhaling ![]() lees maar: quote: Bruce Banner ![]() |
|
Zal best... dat doe ik om jou erin te hameren dat tour-schema's NIET bij band-topics horen bij bij CONCERTEN. ![]() |
|
mafkees dat je ook bent ![]() Maar ja, het bier zal weer vloeien enzo ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: *Deze discussie gaat middels een ander medium voort om hier ruimte te besparen* To Be Continued ??? NOPE !!! Het bier zal idd weer vloeien, echter dit keer niet in hun Gelderland, maar ons mooie Groningen !!! ![]() ![]() ![]() |
|
Of niet dan! ![]() |
|
Daarom ![]() Vrijdag fraai beuken, en hopen dat Heidevolk mijn huiskamer niet in de fik steekt ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: WOW HEIDEFOLK IN JEH HUUSKOAMER?? mag ik naast je fytsn'? [gedicteerd door schoap, uitgeschreven door skullphukk] ![]() |
|
Nou ik denk dat ik ook maar ga! Schaep doe es lief terug op ogame ![]() ![]() |
|
Nee. ![]() |
|
Ok. ![]() |
|
Later, oke? Ik kom ook. Edit: En gezellig natuurlijk! ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 23-04-2006 0:09] ![]() |
|
*bescheiden, doch ongeduldig schopje* Zin in !!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
ik ook hoor ik zojuist ![]() ![]() |
|
Aanwezig. ![]() |
|
Ik heb er weer zin in! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Moet je ver reizen of niet ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Jij komt toch ook Zillah? Dan drinken/roken we dr ff eentje (of meer) ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:Flink voltanken in De Ster, dan kotsen ze hooguit de plantebakken vol. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Aanwezig, afwezig tijdens heidevolk en elexorien ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Nee sorry darling. Ben niet echt in de buurt dan. Zit dan 200 km verderop. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Ik denk wel dat ik langs wip..dus ![]() SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |