|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ook aanwezig. |
|
HAHA!!! Nog een paar uurtjes |
|
|
|
Ik wil ook eens weer ouderwets Net als toen ik jong en knap was..... Spel vouten zijn cool! |
|
Ben niet zo'n fan van kampfar maar het was wel gezellig, vooral na afloop in de ster met die veel te dronken kampfar drummer |
|
Godskolere wat stond het geluid bij Kampfar ziekelijk (te) hard.. kon er maar vrij weinig uit opmaken (waas van geluid), behalve bij de toegift... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: wat ben jij een gore kankerlul No meat is sweater |
|
quote: wat ben jij gebanned Bruce Banner |
|
|
|
Als iemand zijn scheldpartij wil toelichten, dan hoor ik het graag. Bruce Banner |
|
Je moeder. |
|
Was een gezellig avondje |
|
quote:Ok. Ik vind Infaustus best een sukkel om in het forum te gaan lopen schelden op mods. Tenzij hij het druk heeft volgende week en een extra excuus nodig heeft om zich niet te laten afleiden door ZM, dan was het best een slimme zet. On topic: was een leuk feestje, alleen mogen ze de ventilatoren zo af en toe best even aanzetten. Niet te hárden vooraan. En Kampfar... Niet mijn ding. Elexorien was dikke heersch, en Heidevolk was ook duidelijk vrolijk bezig. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, ik vond t ook supergaaf, heb me prima vermaakt!! |
|
quote: In Arnhem had hij het er nog over. Hoewel de brakheid uiteindelijk wel weer meeviel dacht ik. |
|
Hehe, heerschend avondje weer. Elexorien is erg leuk, maar moet zeker nog wat doen aan de song-writing, het gaat nu van hot naar her. Heidevolk was erg leuk! Muzikaal heeft het niet al te veel om het lijf, maar de stage-act maakte natuurlijk alles goed! Wat me opviel bij kampfar was dat ik vooral de nieuwe nummers het gaafst vond, vooral het nummer ravenheart Beetje taake-gevoel kreeg ik erbij. Meer mensen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Schaffelaer, we like it this way . BEter dit, dan constant op 1 tempo/stijl doorspelen. Kwestie van smaak, lijkt me. En ja, het was gezellig Bruce Banner |
|
Was inderdaad een geslaagd avondje. Kampfar heerst. Sta ik daar te headbangen, wordt ik opeens door Lainedil de pit ingetrokken... |
|
Dat is toch die zanger van Elexorien? |
|
quote:Ja, die trekt wel graag ja .. |
|
Die geruchten doen inderdaad hardnekkig de ronde |
|
quote: Zo, wat een ruig mannetje zeg |
|
quote: Ik doel zeker niet op de afwisseling in tempo/thema's/melodie-en, dat is juist een sterk punt. Het gaat me meer om de opbouw van een nummer: thema, dan de opbouw van de spanningsboog en het terugkeren van een thema binnen een nummer, waardoor weer herkenning optreedt. Een traditionele, doch effectieve manier van schrijven. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Fuckin' geniaal |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |