|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ff klikken: www.themeatrix.com Hoe wordt er gedacht over de manier waarop ons voedsel geproduceerd wordt? Persoonlijk ben ik gek op vlees, en omdat ik biologisch vlees nogal duur vind denk ik er soms liever niet over na waar het vandaan komt... |
|
Als je ook 'gewoon' vlees eet moet je ook niet zeuren. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Dat filmpje is al oud. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Klopt, is best wel hypocriet. Toch staat het me tegen. |
|
quote: ga verder in het vegatopic ofzo...dit is zo niet boeiend SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik zie in je profiel dat je redelijk nieuw bent, kom je om te zeuren? Gewoon nieuwsgierig. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 02-03-2006 19:19] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
nee hoor, verveelde me en ik vond dat filmpje wel geinig. laat maar. |
|
quote: Als de beestjes lijden worden hun vezels malser. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Euhm .. nee .. bewezen is dat beesten die relaxter zijn beter vlees leveren ... |
|
Anders ga je er even op in. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Dan kan ik lekker met jou praten .. purrr |
|
quote: YOU ARE WHAT YOU EAT de mens consumeerd zichzelf, en dat doet geen pijn. Vandaar de honger. En op aan ra(n)den van zilla, Deze text; quote: Suck my piss |
|
Ik heb gisteren nog ene lekkere frikadel op (special) en een mexicano!!! |
|
Eet je graag afval? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: blijkbaar wel... |
|
OK KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: als je er maar niet wakker van ligt |
|
chelman gaat met crusties om dus Suck my piss |
|
* [Dit bericht is gewijzigd door Morghodius op 12-04-2007 2:44] |
|
quote: Oh. Suck my piss |
|
|
quote: f5-er! Suck my piss |
|
|
Ik weet niet meer wie dat plan voorstelde, maar het leek me geweldig: het is dus mogelijk om de hele varkensvlees-industrie van nederland te concentreren in 1 gebouw van 4 verdiepingen, 1 kilometer lang en 400 meter breed of zoiets. Dit biedt zoveel voordelen! Je hele mest-probleem is nu gecontroleerd, geconcentreerd vervoersprobleem, constante kwaliteit vlees, geen gesodemieter met gesubidieerde boeren meer... Ook nadelen natuurlijk, als er daar mond- en klauwzeer uitbreekt zit het hele land zonder varkensvlees... Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: OEI een week zonder varkensvlees, of hoe snel die beesten ook uit de grond gestampt worden |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |