|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Das vaag quote: +1 Verder hoor of zie ik ook nooooit iets van mijn alliantieleden in Uni5, dus misschien ga ik wel een andere zoeken. Dit heeft voor mij geen toegevoegde waarde eerlijk gezegd. TENZIJ DE ALLIANTIE INEENS WAKKER WORDT.. quote: Nog niet, hoop ik hehehe |
|
quote: Mja, voor mij hoeft het ook niet echt... we zien wel mvg wk10 |
|
quote: Ik ben een jongetje. Ben jij dan een meisje? Of wordt het jongetje in je dan boos? |
|
|
|
quote: Ja, dacht ik ook toen ik die post net terug las. |
|
Ik begrijp er helemaal niets meer van Ik ga maar slapen. |
|
quote: Leer lezen! Spel vouten zijn cool! |
|
Nieuw forum design! http://www.phpbb88.com/syndicateogame/viewtopic.php?t=133&mforum=syndicateogame [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 14-03-2006 1:49] |
|
KANX0R! Wat heb ik een botte pech met koloniseren zeg. (ja, ik ken de statistieken mbt kolonies en heb daar uiteraard rekening mee gehouden..) 1e kolonie was slechts 40 velden, en mijn nieuwe poging leverde een fucking kolonietje op van maar liefst 23 velden. GODVERDOMME!!!! Nou Pleur er maar ff wat mijnen neer om de kosten van het schip terug te verdienen. |
|
twijfel de twijfel, als ik dus voor koloschip ga zak ik wel weer heel erg, maarja dat verdien ik opzich wel terug ofc. |
|
quote:NIET doen! Dat krijg je nooit meer terug van dat stukkie steen, echt! Tenzij je het ding een maand wil houden, stel ik voor het ding direct terug te geven aan moeder Natuur door op je overzichtspagina een beetje linksbovenaan, onder de advertenties de planeetnaam aan te klikken en dat waardeloze tennisballetje te laten voor wat het is. Koloniseer planeten die wat meer tussen de 5 en de 11 liggen, succes! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Bouw er mijnen op en laat ze staan totdat je 9 kolonies hebt, wedden dat je er winst op zal maken? Zeker in het begin heb je de grondstoffen er zo snel weer uit, en wat je er later van vernietigd zou je anders ook nooit verdiend hebben. Gewoon positie 4 koloniseren. |
|
Weer ff een hele sippe vraag... Ik heb nu eenkolobnie, en da loopt best lekker, maar hioe kan ik een vloot van mijn hoofd planeet sturen om de grondstoffen op te halen? Of moet ik mezelf gewoon aanvallen? |
|
schepen sturen en bij missie : Plaatsing kiezen, dan blijven ze op die kolonie liggen, bij die kolonie selecteer je die schepen dan en dan stuur je ze of met transport of met plaatsing weer trug naar je main(met grondstoffen dit keer) Score 179 (rang 36 van 6259) |
|
Uni3 heerscht wel dik overgens, iedere dag ags doen met grey en lain, mensen vet eruit heerschen |
|
quote: quote: Ha, je hebt gelijk maar toch twijfel ik... quote: Uni5 is tamelijk vol :s Ga maar verder zoeken naar een geschikte lokatie. Ik wil ook geen kolonie tussen alleen maar sterkere spelers, als ik dan uit n00b protectie kom word ik gelijk gepwn3d. |
|
Valt best mee hoor Snaack In Uni2 ben ik nu uit de n00bprotectie met een kolonie bij de nummer 3... Nog niets gebeurd Wel gescand door de nummer 1433 ofzo... Maar die durfde toch maar niets te doen ofzo Ik heb een deut tekort gvd... Kom gewoon 20k tekort voor hyperruimte motor 3 IK WIL SLAGSCHEPEN!!! FREEZE |
|
Ik heb een grotere vloot nodig, verdomme. Net een speler gescanned die een leuke voorraad grondstoffen heeft en een tamelijk zwakke defense, maar met 8 ZG en 8 Kruisers win ik wel, maar verlies ik meer grondstoffen dan dat ik kan jatten. Ook maar ff flink onderzoek doen naar wapens en pantser. |
|
En meer kruisers bouwen In Uni2 heb ik er nu 25 en win ik ook best veel (Maar meestal verlies ik meer dan ik buit maak idd ) FREEZE |
|
ja, die kruisers zijn leuk Ben nu bezig met onderzoek naar hyperruimtemotor zodat ik a.s.a.p. SS kan bouwen. Unleash the bloodthirsty |
|
quote: Ik kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat de nummer 3 interesse in jou zou hebben, je hebt meer te vrezen van spelers met een lagere positie op de ranglijst. |
|
quote:Weet ik Maar die doen voorlopig ook nog steeds niets I like that FREEZE |
|
wanneer ben je uit de noobprotectie? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nadat je 5k aan punten hebt FREEZE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |