|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ik kom gvd niet op ogame Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ik ook niet.. Je zou maar net geninjaat worden. |
|
ik zit er gewoon nog op |
|
Haha, omgwtfbbq, thankx! |
|
Ik heb m`n vloot op een missie getsuurd..en zou nu aankomen( jezus..ik hou zelfs bij wanneer een vloot into battle gaat.. ) Dus ik wil wel weten hoe ik het gedaan hebt...was een sterkere speler( at least sterker dan noobs die offline zijn) Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dan maar afwachten tot de ogame goden me weer toelaten Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: L.E.Z.E.N. Ik heb in Uni4 alles zelf gedaan, heb helemaal niks gekregen. Dan eigen ik mezelf het recht toe langer noobbescherming te krijgen dan iemand, ook zoals ik over een paar dagen, die tonnen aan grondstoffen krijgt en daarmee snel kan stijgen in de rankings. |
|
kan de site nu ook niet meer laden |
|
|
|
Godverdomme ...vloot 8 uur onderweg geweest voor een dikke buit..120k metaal 80K kristal en 23k deut...heeft die klootzak ff snel alles uitgegeven... m`n buit.. 2500 metaal...3600 kristal 900 deut Om te janken gewoon de trip was al 590 deut [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 03-03-2006 21:08] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hmn... een fleetsave zo te zien... Doet 'ie goed FREEZE |
|
Net ff weer alles opgemaakt en bootjes op weg om nieuwe te halen! Spel vouten zijn cool! |
|
quote: nee doet ie niet goed Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Waar kun je die handleiding vinden? |
|
quote: http://www.ogame162.de/phpBB2_nl/thread.php?threadid=18057 Inclusief tenenkrommend taalgebruik |
|
Hehe, ja. Sowieso dat hele OGame, niet te geloven. |
|
Ja, raket lanceerders en vernietigers klinken niet echt, maar ik ben het nu wel gewend. Over 18 uur geef ik weer meer dan een miljoen uit, dus het heeft me in totaal iets meer dan twee weken gekost om de schade in te halen. Maar nu sta ik wel veel stabieler, met mijnen in plaats van een vloot. Het gaat me nog wel wat tijd kosten om mijn oude positie op de ranglijst weer te veroveren, maar het moet lukken! 62624 (rang 679 van 8408) [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-03-2006 16:13] |
|
ik ga niet zo snel.maar ik ben ook lekker bezig Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Hehe, tsja. Ze hebben echt een obsessie voor spaties lijkt het wel. Raketlanceerder, metaalmijn, zonne-energiecentrale, lasertechniek...allemaal woorden zonder spaties. Maar ja. |
|
Zo, na een mislukte eerste aanval waarbij ik niets gewonnen heb en 2 kleine vrachtschepen ben verloren heb ik nu mijn gehele vloot weer weggestuurd op goed geluk hehe Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Kut....ik heb ook een vlootje verloren..er zweeft nu 90k metaal en 60k kristal in de ruimte..kan je hier veilig recyclers op af sturen???? Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Ja, recyclers wegsturen is altijd veilig, als het naar puin is. quote: Klopt, er stond in plaats van "grootte" van de maan ook "grote" en eigenlijk nog veel meer, ik heb op het Ogame forum wel over dat soort dingen zitten te bitchen. Onder "verdere opdrachten" staat bijvoorbeeld ook de huidige opdracht. |
|
quote: MSN SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ik sta op offline weergeven, maar je bent helemaal niet online joh! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |