|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
www.pandora.com Hier op deze site kan je je eigen radiostation genereren met de muziek die jij wilt. Bijv. Type vader in hij zoekt dan alle vergelijkbare muziek qua vader bij een en speelt het random af..nummer gaan eindenloos door en het is compleet gratissssss Try It. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
net zoiets als last fm ...? |
|
ja Last FM is hetzelfde http://www.last.fm/ Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Niet helemaal, last.fm baseert het op wat je al geluisterd hébt, en bij Pandora geef je zo als gezegd een band of nummer op en zoekt het naar vergelijkbare muziek. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
pardon dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yeah Eindelijk een Pandora-topic Dikke heersch! |
|
Pandora is VET!! Heerlijk voor op het werk of zo. |
|
Inderdaad! Ook een uitkomst als je bijvoorbeeld een weekend bij je ouders bent en de muziek die je wilt luisteren niet tot je beschikking hebt. |
|
Dat is inderdaad best vet. I am the 1%. |
|
Typ ik My Dying Bride in, krijg ik Exodus.. allebei leuk!! |
|
Je moet het dan ook niet echt voor metal gebruiken. Hij vindt toch alleen standaard dingen. Voor andere muziekgenres is het veel beter geschikt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
jammer dat de geluidskaart er hier momenteel uit ligt, ik ben er wel nieuwsgierig naar. En ik luister genoeg buiten metal, dus dat moet wel goedkomen dan. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ik heb best wat nieuwe metal gehoord. Zou de muziek die gevonden wordt van andere muziekgenres niet ook standaard zijn, maar ken je er minder van omdat het andere muziekgenres zijn? Ik weet het niet hoor. |
|
Tool/Lateralus -> Metallica/Some kind of monster -> Avenged Sevenfold -> Die Trying -> .... Dag! Eerdere experimententen met The Smiths, 16 Horsepower en Motorpsycho liepen ook al op nix uit. |
|
quote: (Voor mij) Nieuwe metal ben ik op Pandora nog niet tegengekomen. Muziek in andere genres wel. Dat kan inderdaad komen door het feit dat ik er minder van ken maar het kan ook komen dat metal een relatief klein % van de 300.000 tracks op Pandora vertegenwoordigt. Waarom denk ik dat laatste? ...ik kom te vaak dezelfde nummers tegen in zeer verschillende playlists. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, dat is waar, maar ik kom bij andere genres ook vaak dezelfde nummers tegen. Maar ik denk wel minder inderdaad. |
|
Heb nu ook pandora aanstaan. Wat een geweldige site is dat zeg ! zo leer je nog eens wat bandjes kennen en hoef je niet te gaan downloaden enzo |
|
quote: 16 Horsepower haha SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
erg goede band trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Als je bij de zwartekousen bende hoort wel. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
o het kan niet want het is zwaar christelijk oooo wat erg Het is erg goede muziek, tekstueel is het idd erg radicaal allemaal.. maar minder dom dan menig metaltekst Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
geef mij maar LAst.fm veule malen beter!!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ja, dag, ik ben een metalhead, ik luister niet naar die gaye commerciële meuk |
|
waarom zit in er wil in 1 dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hij vind anders best veel death metal en soortgelijke had ik niet verwacht. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |