|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
ik dacht, snaack maakt een sarcastisch grapje, ik doe er 1 terug op de trouwe Jenje manier.. pssst. ik denk dat snaack hem wel snapt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Pfff! Hij kent Angizia niet eens. "Did you want Angelica by Richard Marx?" Nee dus, ga eens dood! Mijn eigen 15.000 tracks tellende iTunes bibliotheek heerscht ontelbare malen harder. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Leuk man! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Coole site. Inderdaad qua metal niet de meest veelzijdige, maar voor op het werk is het ideaal! |
|
quote: Ben jij even gaaf. |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik typ Savatage in en ik krijg een nummer van Savatage... Wil dat zeggen dat er geen andere band is die op Savatage lijkt ofzo? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: Waarschijnlijk wel, gewoon even het volgende nummer afwachten. Soms kiest hij ook nummers van de band waar je naar zoekt. |
|
Wat gaaf! Against God and Government |
|
Net ontdekt, woei! Klotig dat je niet oneindig kunt skippen, maar dat is een kwestie van meerdere stations managen. Weet niet of Pandora Backstage er al inzat bij aanmaak van dit topik, maar het is eigenlijk al de info achter de muziek [bio, disco]. Zo las ik net dat het Wrest is die verantwoordelijk is voor het zieke geschreeuw in Sunno)))'s It took the night to believe. |
|
Death - The Philosopher Kreator - Terror Zone Morbid Angel - Within My Enemy Cannobal Corpse - Rancid Amputation Death - Flattening Of Emotions Register Now. Da's dan wel weer jammer. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Nee, dat is zo simpel. Alleen moet je even een amerikaanse postcode hebben ik heb 90210 gebruikt hehe beverly hills. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik zei niet dat het moeilijk is maar dat het jammer is dat ik me weer moet registreren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
30 seconden werk voor ontelbare uren luisterplezier.. Dus, niet zeiken |
|
Zeiken is nou éénmaal een grote hobby van me. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Je bent dus een échte Nederlander.. |
|
Voor het vinden van nieuwe postrock bands is Pandora iig al zwaar geslaagd.. Volgens mij heerst dit wel.. |
|
Hmmm, bij Neurosis pist pandora toch aardig naast de pot. Ik krijg oa Vader, Moonspell, Kiss, Silverchair en nog wat vervelende emo bandjes te horen... Jammer, zo ondefinieerbaar is de muziek van Neurosis nu ook weer niet imho. [Dit bericht is gewijzigd door slome op 08-03-2007 19:28] |
|
Deze shit bestaat al een tijdje nu lol, er staat best wel veel underground jazz en metal op vind ik zelf. |
|
Pandora heeft mij al meerdere malen kennis laten maken met een aantal gave bands! Top site Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Het zat er wel aan te komen... |
|
quote: Die kreeg ik een paar maanden terug en hij doet het nog steeds bij mij :') |
|
Ik heb pandora al een aantal maanden niet gebruikt en was benieuwd of ie het nog deed :') |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |