|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
OP Vole Snoeren 5 Macabre, Jungle Rot, Pigsty, Cliteater, Freebird, Extreem Eczeem, Grindustry, John Parkinson & The Shakers Zaterdag 22 April 2006 Zaal open 14.00 Aanvang 15.00 Vvk 11 euro Deur 13 euro www.willemeen.nl www.myspace.com/willemeen [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-03-2006 17:24] |
|
Aanwezig voor Macabre |
|
quote: Nu weet ik dat belgen niet al te slim zijn, maar Op Volle Snoeren is een puur Arnhemse aangelegenheid editie 5, special for special friends |
|
Freebird is Xenomorph... Freebird is het label van Xenomorph |
|
en vorige week was het nog een door google onvindbare Franse Band |
|
pisgty aanwezig!! |
|
XENOMORPH (Nl) DISPARAGED (Ch) dus erbij, und kein Freebird |
|
En Grindustry.. |
|
VETVETVET!!! Zekerz heen! Lompe zooi, beter You can either agree with me, or be wrong. |
|
quote:Dus ik ga ook aanwezig proberen te zijn dit keer! FREEZE |
|
quote: dat stond al in de eerste post |
|
quote: ja ja, dat zeg je elk jaar! |
|
Kut, volgens mij ben ik dan een weekendje weg Jungle Rot [Dit bericht is gewijzigd door Brujeria op 07-03-2006 0:03] respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft... |
|
quote: Bi ba Boeiuh dan zeg je dat maar af en ga je gezellie mee bieren, woehoe www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
moeite waard! |
|
mooie digi flyer |
|
haha gadverdamme! |
|
quote:Maar dit keer heb ik waarschijnlijk geld te veel! En ik wil Macabre gvd eens zien FREEZE |
|
Ik geloof dat Firebreath records hier staat met een kraampje grind core/gore grind zooi. Daar zal ik ook wel bij staan. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 29-03-2006 13:38] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
gezellig! |
|
quote:Die panties! Dat kan echt niet meer tegenwoordig... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Kijken of ik deze editie wat nuchterder blijf. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 30-03-2006 15:10] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Volgende Week!!! |
|
Feest! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
ik kan helaas niet, moet zelf 2x spelen |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |