|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Rond de 40 euro. |
|
quote: Rare! Maar goed, 4e keer Maiden wordt 't voor mij! Heb er echt weer enorm veel zin in.. Beetje jammer dat 't nog zo'n 8 maand duurt ..."Hate can only create more hate"... |
|
[spongebob modus]Ik heb kaartjes, ik heb kaartjes, ik heb kaartjes[/spongebob modus] Bazzio Attacks!!! |
|
Kaartje ook al binnen Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Is in Antwerpen... en daar woont m'n vriendin... dus... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Hier wil ik ook wel bij zijn *gaat geld tellen...* Hatsjikidee! |
|
Kaartje binnen |
|
what the hell? ze komen niet eens in Antwerpen zie ik? hoe kom ik er bij dan? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Indeed... blijkbaar slaan ze Belgiƫ over op deze tour! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
hmmm nog een paar nachjes slapen |
|
Het is zeker allang uitverkocht? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 13-04-2006 23:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Heb inmiddels ook al tijdje een kaartje. Heb er zin in. |
|
nu al aan de kaartjes. tegen de tijd dat het is ben ik ze al weer kwijt geraakt. 'ns kijken hoe de animo hier is. Maar wat mij betreft ga ik daar bij zijn. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Ben er ook bij alleen even kijken hoe we dat gaan doen met hotel enzo.. Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Hoeveel kaartjes heb je dan wel niet gekocht? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hmm ik moet binnenkort ook even kaartjes halen. |
|
Hmm als het nog steeds niet uitverkocht is, dan denk ik er ook serieus over na; het gros van de metalbandjes kunnen me toch gestolen worden, maar Iron Maiden live belooft altijd 1 van de beste concerten van het jaar te worden! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 15-04-2006 4:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ga zeker weten. De kaartjes heb ik al. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
De site van Ticketservice geeft nog niet aan dat het uitverkocht is en de site van de Brabanthallen ook niet, dus het is nog niet uitverkocht? [Dit bericht is gewijzigd door meatgrinder op 15-04-2006 11:42] |
|
|
|
Yuh, kaartje binnen! Iemand al enig idee wat de setlist zal zijn? |
|
Tijdens de Dance of Death tour speelden ze het overgrote deel van het nieuwe album. Aangevuld met de oerklassiekers. Waarschijnlijk zullen ze dat van de herfst weer doen. |
|
Zijn er in de brabanthallen eigenlijk zitplaatsen? Ik zie alleen Rank 1 tickets en ik wil niet bij aankomst in een stoel gezet worden eigenlijk. |
|
De keren dat ik er geweest ebn hadden ze wel en tribune neergezet, maar dat was wie het eerst zat die had plek, verderr werken ze daar eigenlijk niet met tribunes en stoelen voor zover ik weet, gewoon ouderwets staan |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |