|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
OK heersch! Want ik wil gewoon lekker in de zaal staan |
|
quote: Dat was een heel andere tour. Bij de nieuwe tour gaan ze vooral ook werk spelen van hun nieuwe album, dat als het goed is, uitgebracht zal worden voorafgaand aan de tour. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heb je de kaartjes nu inmiddels dan besteld? *stuiter stuiter stuiter* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Mijn kaartjes zijn binnen.. dus aanwezig |
|
kaarten binnen |
|
jaja de kaarten zijn binnen en het aftellen begonnen!!!! |
|
|
|
En voor degene die het nog niet wisten: het is al uitverkocht. |
|
Is dat zo? Waarom kun je op de site van Ticketservice nog kaarten bestellen? Tenminste, gisteren nog wel... |
|
met dat gedachtengoed ging ik dus naar het postkantoor en daar was het uitverkocht. balen dus, maar ik heb inmiddels toch nog kaarten kunnen regelen |
|
Ah, ok. |
|
ZO! Net op tijd kaartjes kunnen regelen. en een hotel. heersch! dat wordt wel een mooi feessie. alleen jammer van trivium You can either agree with me, or be wrong. |
|
Flikker op zeg, Trivium's laatste album is één van de beste platen van dit jaar, het laatste (instrumentale) nummer van dat album doet me veel denken aan Maiden's Powerslave album. Na Megadeth in '99 eindelijk weer eens een goed voorprogramma. Als bonus treedt de dochter van Steve Harris op met haar band voor Trivium. [Dit bericht is gewijzigd door Lionheart op 24-11-2006 23:46] |
|
Dit is mijn aller eerste weekend dat ik wou dat het maandag was. Volgens de site van de Brabanthallen speelt Iron maiden ruim 2 uur en die dochter van Steve Harris is het aanzien ook wel waard. |
|
quote: Funeral of a friend, van de vorige keer, was inderdaad wel erg slecht en saai |
|
quote: Hahaha, ja. Dat was ook wel te horen aan de reacties. Bazzio Attacks!!! |
|
Morgen al kep 'r zin in. En effe naar de dochter van steve harris loer'n. he frnk titt'n |
|
quote: |
|
De playlist? 1. "Different World" 2. "These Colours Don't Run" 3. "Brighter Than a Thousand Suns" 4. "The Pilgrim" 5. "The Longest Day" 6. "Out of the Shadows" 7. "The Reincarnation of Benjamin Breeg" 8. "For the Greater Good of God" 9. "Lord of Light" 10. "The Legacy" 11. "Fear of the Dark" 12. "Iron Maiden" Encore 13. "Two Minutes to Midnight" 14. "The Evil That Men Do" 15. Hallowed Be Thy Name" Bazzio Attacks!!! |
|
Ik heb er zin in! Nog 1 nachtje slapen ... ..."Hate can only create more hate"... |
|
Whoei zometeen al |
|
Over 3,5 uur richting Den Bosch! ..."Hate can only create more hate"... |
|
yup, dat is 'm quote: |
|
En die is al weken op internet te vinden . Maar dat geeft niks, ik vind 't nog steeds een heersende playlist, aangezien ik 't laatste album geweldig vind. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |