|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Iemand bekend met deze space gitaar lounge chill band? http://superadmusic.com/god/ The end of the beginning All is violent, All is bright Check de site voor prachtige atmosferische muziek van dit ierse trio! Een dikke vette aanrader!!!!! I Find That I Am Not There... |
|
wat u zich hierbij voor moet stellen zijn space gitaren met onderliggende zwevende keyboards, en uberheerlijke drums. vette beats! maar dan wel echt gedrumt, niet uit de computer! werkelijk heerlijke muziek! I Find That I Am Not There... |
|
quote:hmmm dan toch maar ff uitproberen ik ben wel in voor een geintje Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Heb ze laatst ook ontdekt. Prima band inderdaad. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
volgende week vrijdag in de 013 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik denk iig direct ana het boek "waren de goden kosmonauten" |
|
Nou weer astronaut. Het leven als dj beviel hem niet zo goed zeker? |
|
quote: Veel plezier, live zijn ze echt fantastisch. Ik ben nog aan het overwegen om de 14e in Nijmegen weer eens te gaan kijken. Prachtband. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
Check zeker ook even het voorprogramma uit als je in 013 bent! |
|
Laatst paar nummers van gehoord, dit wil ik nog wel is goed gaan beluisteren ja. |
|
quote: Meid, All is Violent, All is Bright uitchecken! Heerlijk album met als hoogtepunt (voor mij) Suicide by Star, damn wat een nummer en wat een band blijft dat. Edit: Volgende vrijdag in 013?! Godverdomme! [Dit bericht is gewijzigd door ColdheartMinor op 30-08-2009 16:50] |
|
Prima band, niet zo 'kijk ons een stoer postrock spelen' als Explosions in th Sky. Althans, dat gevoel heb ik erbij... "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
quote: Die drums op het einde van dat nummer. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: +1 Misschien toch wel naar den 013 vrijdag. Zo ver is het niet. |
|
quote: Que? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: +1 Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
staan dus in Doornsoorje deze maand: komt allen zien |
|
|
|
heeft wel wat weg van Dredg. Best aangenaam. |
|
quote: Aanwezig Door een post in het concerten-gedeelte op deze band gekomen. En inmiddels hun cd's al toegevoegd aan de collectie en nu eens zien wat het live gaat worden. Leuke manier om mijn ouderdom trouwens te vieren bij deze band die maandag........ |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Zo de tering dat was gaaf, Atlantis begon al erg goed en daarna kwam God is een rotje er ook erg gaaf uit de verf. K kende alleen The end is the beginning. en verwachtte niet dat ze ook nog harder werk hadden. En ook de beelden waren er erg gaaf bij gekozen met ook wel zieke stukken. Edit: grammatica is voor homos; [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 05-09-2009 3:29] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
God is een rotje signature |
|
|
|
O. fijne muziek trouwens signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |