|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Black metal fans weten vast wel waar ik het over heb..... Mijn favoriete rijdende nummers: - Bloodthorn - The Return Of Wrath - Emperor - The Tounge Of Fire Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
|
|
Ik vindt mezelf best wel een black metal fan, maar what the fuck is een rijdend nummer?? |
|
draai niks in de auto. ehehhe. Raar maar waar! ik let op de weg, ik scheur namelijk! eheheh "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Rijdende nummers? Hmm, wat zijn dat? Moet ik dan aan een soort BM variant van Ride of the Valkyries denken? |
|
Ik begrijp hier ook niks van, maar om maar met Lord Morgoth mee te gaan: in de auto draai ik vaak (oude)Samael. No regrets and no remorse... |
|
hehehehe ik kan me dr wel iets bij voorstellen Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
wat je allemaal niet onder rijdend kan verstaan |
|
|
|
ja zeg, trap ik es een open deur in ............ Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
sex dan maar |
|
Mijn rijdende nummers (voor op de fiets wel te zeggen (geen rijbewijs) ): - Within Temptation: the Other Half (of Me) - Emperor: The Infinity of Thoughts - AC/DC: je raadt het nooit: Highway to Hell - Steppenwolf: Born to be Wild - loreena MacKennith: A Highwayman - Gaelic Storm: The Rocky Road to Dublin Uw (soms sportieve) dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dat diabolis het over nummers voor tijdens (auto)rijden heeft lijkt me zeer stug, anders zou ze er niet bij zetten blackmetal fans weten vast wel waar ik het over heb |
|
tja db he ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:Ja, want blackmetal fans kunnen geen auto rijden. Maar idd: Steppenwolf's Born to be Wild En... Metal Church - Ton of Bricks |
|
rijdende nummers???? wtf? goed.. muziek in de auto neem ik aan?? MOTORHEAD, DRILLER KILLER, DECAYED, ALASTOR, INHUME, SEVERE TORTURE, PULVERIZER, BEWITCHED ETC! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Kan iemand alsjeblieft ff uitleggen wat een rijdend nummer is? Dan snap ik dit topic misschien... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
zo'n nummer wat aan één stuk doordenderd, zoals dat gedeelte met die gil van slayer - angel of death snappie? beter kank et nie uitlegge vrees ik (is maar een gokje btw:S) Je moeder. |
|
Aan een stuk doordendert? Ohhh... Mayhem - meeste nummers van Deathcrush Barkruk - Pinkpanther Division Barkruk |
|
Heheheh OK dan , GOEDE nummers die aan één stuk doordenderen. Spill The Blood Of The Lamb (Special Blitzkrieg Version) van Judas Iscariot ehh.. hmmmz... wat een stomme vraag eigenlijk. Gewoon METAL luisteren en verder niet zeiken. |
|
Special Blitzkrieg Version Sorry, doet mij aan van die techno mixes denken. Underwater Club Editon, Vintage Under Layers of Dust Edition etc... |
|
Tja, het is wel een beetje stomme titel he Het oorspronkelijke nummer staat op 'Heaven In Flames' en is behoorlijk duister en sfeervol... De 'Special Blitzkrieg Version' (hahaha) staat op 'Dethroned, Conquered and Forgotten' en is een stuk sneller en gemener... best leuk om te horen hoe Akhenaten een compleet andere draai aan het nummer heeft gegeven. |
|
In de auto draai ik meestal Rammstein en rob zombie. |
|
In de auto?? Nevermore, in flames, agathodaimon, hypocrisy, vader, motorgeluid We`re not dead we`ve never lived |
|
Definitely HYPOCRISY!! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |