|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er komt Forgotten Tomb - subway apathy uit mijn brandende braamstruik ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Misfits - Collection I Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Gelijk Love's Burial Ground er maar achteraan. Geniale band!! |
|
dan doe ik Blood For Blood nog maar een keer hehehe Fuck the world and fuck you |
|
Enslaved - Gylfaginning Suck my piss |
|
Godver, ik wil de nieuwe Enslaved horen. Soulseek werkt niet mee, kan maar een knakker vinden die hem heeft, Que enzo... Heb jij hem skullfuck? |
|
quote: KLOPT! heeft U ook Gmail? Suck my piss |
|
Ehhh ja, maar weet mijn account niet meer, LOL! Zal wel even een nieuwe aanmaken anders. |
|
quote: KUT IK LUL UIT MIJN NEK, IK DRAAI FROST, DAS EEN OUWE SORRY VOOR DE CAPS EN MISVERSTANDEN Suck my piss |
|
Gevonden! Blasfeem AT gmail.com Edit: Ok, geen probleem hehe. Als ik heb binnen heb stuur ik het wel door [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-03-2006 0:41] |
|
quote: Zou te gek zijn, ik ben niet helemaal wakker de laatste tijd NP;Enslaved - Isoders Dronning Suck my piss |
|
Mijn gitaarversterker. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
nog nooit van torrent(s)ites) gehoord jongens? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Jawel, maar op kerrazy kan ik hem niet vinden. Dat is toch DE torrent site voor Metal? |
|
hij staat gewoon op kerrazy hoor.. heb em zelf van een andere 0-day torrentsite Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
forgotten tomb - songs to leave Je moeder. |
|
quote: LOL jawel, maar ik had er nog niet over nagedacht een browserscherm te opennen met een torrent url+bijbehorende search query. np; Machetazo - Banquete Funerario Suck my piss |
|
Machetazo - Ace of Spades Suck my piss |
|
Massive Attack Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Een boormachine. Erg tof als je bezig bent op school. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Lugubrum - though chained . |
|
Discipline-Saints and Sinners " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Johnny Cash |
|
Burn - Burn RAAAGH! Geniaal! Ik ken deze EP al sinds 1992 en hij heeft in al die jaren helemaal niets van zijn kracht verloren, echt tijdloos spul en naar mijn mening absoluut de heerschendste hardcore-release aller tijden. http://s33.yousendit.com/d.aspx?id=1A1JJH798L41Y28A7WJP9KCG01 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |