![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Er komt Forgotten Tomb - subway apathy uit mijn brandende braamstruik ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
Misfits - Collection I Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
Gelijk Love's Burial Ground er maar achteraan. Geniale band!! ![]() |
|
dan doe ik Blood For Blood nog maar een keer hehehe ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Enslaved - Gylfaginning Suck my piss ![]() |
|
Godver, ik wil de nieuwe Enslaved horen. Soulseek werkt niet mee, kan maar een knakker vinden die hem heeft, Que enzo... Heb jij hem skullfuck? ![]() |
|
quote: KLOPT! heeft U ook Gmail? Suck my piss ![]() |
|
Ehhh ja, maar weet mijn account niet meer, LOL! Zal wel even een nieuwe aanmaken anders. ![]() |
|
quote: KUT IK LUL UIT MIJN NEK, IK DRAAI FROST, DAS EEN OUWE SORRY VOOR DE CAPS EN MISVERSTANDEN Suck my piss ![]() |
|
Gevonden! Blasfeem AT gmail.com Edit: Ok, geen probleem hehe. Als ik heb binnen heb stuur ik het wel door ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-03-2006 0:41] ![]() |
|
quote: Zou te gek zijn, ik ben niet helemaal wakker de laatste tijd ![]() NP;Enslaved - Isoders Dronning Suck my piss ![]() |
|
Mijn gitaarversterker. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
|
nog nooit van torrent(s)ites) gehoord jongens? Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Jawel, maar op kerrazy kan ik hem niet vinden. Dat is toch DE torrent site voor Metal? ![]() |
|
hij staat gewoon op kerrazy hoor.. heb em zelf van een andere 0-day torrentsite ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
forgotten tomb - songs to leave ![]() Je moeder. ![]() |
|
quote: LOL jawel, maar ik had er nog niet over nagedacht een browserscherm te opennen met een torrent url+bijbehorende search query. np; Machetazo - Banquete Funerario Suck my piss ![]() |
|
Machetazo - Ace of Spades ![]() Suck my piss ![]() |
|
Massive Attack Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
Een boormachine. Erg tof als je bezig bent op school. ![]() Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Lugubrum - though chained . ![]() |
|
Discipline-Saints and Sinners " When the going gets weird, the weird turn pro!" ![]() |
|
Johnny Cash ![]() |
|
Burn - Burn RAAAGH! Geniaal! ![]() Ik ken deze EP al sinds 1992 en hij heeft in al die jaren helemaal niets van zijn kracht verloren, echt tijdloos spul en naar mijn mening absoluut de heerschendste hardcore-release aller tijden. http://s33.yousendit.com/d.aspx?id=1A1JJH798L41Y28A7WJP9KCG01 Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |