![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 09-04-2006 URGEHAL(NOR) SHINING (SWE) SALACIOUS GODS (NL) Gloppe - LEEUWARDEN Aanvang: 17.00 Entree: 10,- ![]() ![]() |
|
Heel misschien. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
als de scheermesjes op zijn kom ik wel even nieuwe brengen. ![]() |
|
Hoor wie het zegt. ![]() |
|
:') ![]() |
|
quote: Voor jou is het te ver fietsen idd. Ik zie dat je een Groninger bent. ![]() |
|
quote: Goede research, props. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
quote: Ja, neem dan ook een pak vloeitjes mee ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
quote: Tis wel de bedoeling. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
zo, vanmiddag maar eens gaan bekijken ![]() ![]() |
|
Zeker wel weer aanwezig, vorige kon Shining me ook goed bekoren, dus deze keer vast ook wel weer. She Said Destroy in Black New York ![]() |
|
quote: Met vrouwlief aanwezig.. spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() HAHAHAHAHAHA< HA ha ha ha, superb!!!!!!! dat shining en urgehal ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... ![]() |
|
... ![]() |
|
quote: Ik sluit me helemaal bij deze geniale en doordachte reactie aan... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Zo, dat was wel weer leuk ![]() |
|
Was idd dik in orde. ![]() |
|
Heeft die knakker weer lekker met zijn piemeltje gespeeld op het podium? ![]() |
|
zolang ben ik maar niet gebleven :') ![]() |
|
quote: in rotterdam wel.. maar minder erg als in belgie ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: dat bleek wel bij meer het favoriete speelgoed deze avond ![]() ![]() ![]() You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess ![]() |
|
Ik vond het wel grappig dat z'n verband aan het plafond bleef hangen. ![]() |
|
Zo, hoe vet was dat! ![]() Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 ![]() |
![]() |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |