|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe kreeg je dat dan ook voor elkaar, er zijn er genoeg die de trein van 22.18 nog konden halen terwijl ze alle bands zagen, en die van jullie ging nog een uur later! |
|
urgehal was absoluut zeer vet ondanks het feit dat ik veel te laat aan kwam. heb er misschien een kwartiertje van gezien mar o o o wat was dat gaaf! over shining ben ik wat minder te spreken aangezien dat niet helemaal mijn smaak is maar dat kon de pret niet drukken. de afterparty was ook zeer geslaagd. zo geslaagd dat ik er lam vandaan kwam en midden in de hal van t treinstation in slaap viel, wachtend op de bus. dan wete ge wel genoeg.. |
|
Maar hoe kon het dan dat je zo laat aankwam, aangezien we al 1,5 uur uitliepen!! De kans was zeer goed mogelijk dat je geen enkele band anders had kunnen zien. |
|
ja ik weet t maar ik was ook niet van plan om te gaan aangezien ik zo brak was als t maar kon, maar op een gegeven moment begon t toch wel te kriebelen.. dacht als ik mazzel heb haal ik urgehal nog.. had trouwens ook wel verwacht dat ze zouden afsluiten maar dat bleek ook anders. nou ja volgende keer toch maar eerder weg |
|
quote: Klopt... we waren ook zat op tijd voor de trein, maar tja, als die domme Friezen je naar de verkeerde trein sturen... @ Helhûn: je weet wat je moet doen als je in het vervolg 4 bier wil bestellen in Mukkes, heh ??? Juist !!! Track 4 van Funeral Procession aanvragen |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |