|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 09-04-2006 URGEHAL(NOR) SHINING (SWE) SALACIOUS GODS (NL) Gloppe - LEEUWARDEN Aanvang: 17.00 Entree: 10,- |
|
Heel misschien. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
als de scheermesjes op zijn kom ik wel even nieuwe brengen. |
|
Hoor wie het zegt. |
|
:') |
|
quote: Voor jou is het te ver fietsen idd. Ik zie dat je een Groninger bent. |
|
quote: Goede research, props. |
|
Natuurlijk niet te missen!!!! Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
quote: Ja, neem dan ook een pak vloeitjes mee Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Tis wel de bedoeling. spelfout weggehaald... |
|
zo, vanmiddag maar eens gaan bekijken |
|
Zeker wel weer aanwezig, vorige kon Shining me ook goed bekoren, dus deze keer vast ook wel weer. She Said Destroy in Black New York |
|
quote: Met vrouwlief aanwezig.. spelfout weggehaald... |
|
Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
HAHAHAHAHAHA< HA ha ha ha, superb!!!!!!! dat shining en urgehal Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
... |
|
quote: Ik sluit me helemaal bij deze geniale en doordachte reactie aan... spelfout weggehaald... |
|
Zo, dat was wel weer leuk |
|
Was idd dik in orde. |
|
Heeft die knakker weer lekker met zijn piemeltje gespeeld op het podium? |
|
zolang ben ik maar niet gebleven :') |
|
quote: in rotterdam wel.. maar minder erg als in belgie "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: dat bleek wel bij meer het favoriete speelgoed deze avond You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess |
|
Ik vond het wel grappig dat z'n verband aan het plafond bleef hangen. |
|
Zo, hoe vet was dat! , afterparty @ mukkes was ook weer geweldig. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |