|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
I'm there!!! Kaarten zijn gereserveerd [Dit bericht is gewijzigd door zillah-morte op 22-03-2006 23:33] |
|
Neaera is gaaf! |
|
pffff waarom zijn alle flyers die NIET-metal zijn 10x gaver en mooier dan die cliche metal flyers.... Je moeder. |
|
is toch gewoon de hoes van laatste caliban? |
|
quote: nog nooit de Vera posters gezien? ik heb nog een erg mooie en zeker niet cliche poster van mij gig met Cephalic Carnage en eigenlijk al hun posters zijn (meestal) tof!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Heersch! Wil ik wel bij zijn! Gaat me wel lukken opzich... Nu nog kaartje binnenhalen en dan... Jummie FREEZE |
|
En jezus.... Maintain? Daar hebben we in denemarken 3 dagen mee doorgebracht... wat een ontzettend saaie gasten!! allemaal ontzettend krampachtig Straight edge willen zijn en al lag het uitgaansleven van kopenhagen op 2 minuten afstand, men ging nog steeds elke dag 10/11 uur op bed "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Slapen is gaaf! |
|
uitslapen wel ja Maar HMMM op zich.. *telt GVH-muntjes*.. HMMMM |
|
mja kut iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
nee mooi zoepn en vette benties kiek'n |
|
quote: wat is dr lachwekkend aan vroeg naar bed gaan ? nou ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Doordeweeks en als je moet werken niks. Maar als je met je bandje weg bent naar denemarken/kopenhagen ga je niet braaf 10 uur op bed Dan moet je Zoep'n en achter de wief'n an tot 5 uur s'ochtends!! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Doe dat maar eens een hele tour lang... Dat ga je niet volhouden |
|
Ze gingen maar 3 dagen mee Maar idd, een hele tour kun je zulks niet flikken. Dan kom je weer op het punt werk terecht "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
btw, snaack.. volgens mij ga jij http://www.soundclick.com/pro/view/03/default.cfm?bandID=147108&content=music helemaal geweldig vinden. check "sinus" "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Jbassist wilde gewoon even laten zien hoe ruig hij wel neit was... geen enkel probleem toch? Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Saikers zelfs ik ben ruig in vergelijking met hen, ik voel me weer helemaal goed nu "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
tsja, als je dat nodig hebt.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Mja, mot 's-avonds werken [Dit bericht is gewijzigd door Doomy op 24-03-2006 15:10] iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
En ik ben dan ook gewoon aanwezig! Zie je Ghoul: ik kan het wel! En bij Op Volle Snoeren ben ik er ook wel FREEZE |
|
Aanwezig waarschijnlijk Met mart in de auto en bij maintain op de gastenlijst ghehehehe.. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Wow .. stoer |
|
saikers, naar een caliban show gaan maakt je instantly tuff "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Gaaf. Neaera is vet, caliban is ook wel ok Helaas is mijn beurs net niet dik genoeg voor entree+trein+bier |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |