|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
De Lafawijn Records webshop is online. Hij is nog niet helemaal af. maar hij functioneerd al wel Er zullen in de eerste weken nog vele items worden toegevoegd maar daar houd ik jullie wel over op de hoogte. http://webshop.center4all.nl/index.php?accountid=3359 hier een overzicht van wat er te koop is: tapes: Karehgod - Dark Demo 4e Terdor - The Combat Action Of 5 October 1944 4e Walpurgisnacht - Moerasghesomp 4e CD's: Salacious Gods - Piene 12e Walpurgisnacht - Die Derwaert Gaen En Keeren Niet 12e Tweede Hands * alle CDs zijn MINT en in absoluut perfecte staat tenzij anders vermeld op de site, slechts 1 exemplaar van elk* Aeternus - Ascension Of Terror 8e Aeternus - Burning The Shroud 7e Anaal Nathrakh - The Codex Necro 8,5e As It Burns - Obsolete Prophecies 8e Asgard - Kletba Krale Stacha 7,5e Astarte - Sirens 9e Bifrost - Mythistory 6e Carpathian Forest - Black Shining Leather 10e Carpathian Forest - Morbid Fascination Of Death 10e Catasexual Urge Motivation - Nekronicle 9e Cephalic Carnage - Exploiting Dysfunction 9e Crustacean - Insaniac 6e Darkest Hate Warfront - Satanik Annihilation Kommando 10e Deadhead - Come To Salem 9e Deadhead - Kill Division 10 e Disgorge - Forensick 9,5e Disgorged/Withered Earth 9e Gorerotted - A new Dawn For The Dead+DVD 11,5e Grabak - The Serpent Within Paradise 8,5e Ibex Throne - Ibex Throne 9,5e Madrigal - I Die, You Soar 4e Mangled - Most Painful Ways 8,5e Mannhai - The Sons Of Yesterday's Black Grouse 4e Morbid Angel - Domination 7,5e Morbid Savouring - Insensitivivious 8e Mork Gryning - Pieces Of Primal Expressionism 9e Napalm Death - Diatribes 3,5e Napalm Death - Fear, Emptiness, Despair 4,5e Nargaroth - Geliebte Des Regens 12e Necromicon - Peccata Mundi 8e Nefas - Seven Times Seven 8e Obituary - Slowly We Rot/Cause Of Pain 11e Oceans Of Sadness - For We Are 8e Octinomos - Welcome To My Planet 8,5e Pro-Pain - Pro-Pain 5,5e Pro-Pain - Round 6 7,5e Razor - Decibels 5,5e Rock @ Planet Earth 4e Rot - A Long Cold Stare 8e Sepsism - Severe Carnal Butchery 9,5 e SilverSurfer 1,5 e Sinister - Savage Or Grace 10e Sins Of Omission - Flesh On Your Bones 8e Throneaeon - Neither the Gods 7e Thyestean Feast - The Fall Of Astraea 6,5 e Toe Tag - Reality 5e Unautherized - Black Sky 6e Underground Moon - Underground Moon 5e User Ne - Tarantos 10e Viking Crown - Unorthodox Steps Of Ritual 9,5 e Vortex - Open The Gate/Metal Bats 9,5 e Zakk Wylde - Book Od Shadows Acanorous Quintet - The only pure hate 6 blackdeath Bloody Victim - Bound on Blasphemy 6 black Organic Infest - 5 death My shamefull - ...of dust 4 backside cover perforrated doom Six Feet Under - 13 digi (2-CD) 10 Scatching Soil - War expierience 6 black Misanthropic - Soulreaver brutal death Criminal - Cancer 7 trash Commit Suicide - Synthetics 5 brutal death Carbonized - Disharmonization 5 death The Black Dahlia murder - Miasma 10 death grind [Dit bericht is gewijzigd door Lafawijn op 14-04-2006 11:47] |
|
Ik krijg nog een map met "Thrash Metal Guitar For Dummies" van je! |
|
pwn3d1 Suck my piss |
|
wow, wel 2 cd's hehe Je moeder. |
|
toch hopelijk niet weer de zoveelste mini bm distro die hetzelfde heeft als al die andere in NL? Je moeder. |
|
Iedereen begint klein. Maar we hopen beetje bij beetje groot te worden.(uiteraard niet te commercieel) |
|
hehe nou succes dan, zonder commercieel red je het niet vrees ik... Je moeder. |
|
Ik zei: zonder TE commercieel te worden. maar ons doel blijft wel om te underground te steunen en ons vooral op tapes te concentreren. |
|
o hehe, dan gaat het al helemaal niet lukken :D nog distrootje overkopen? weet der nog wel één met stuk of 50 items, ook veel tapes. mail maar indien interesse Je moeder. |
|
quote: Is goed, als ik weer in Balkbrug ben gaat het goedkomen. On topic: Mooie cd's man! Allebei! |
|
kopen? ik heb van allebei nog wel een stapeltje liggen.. |
|
Nieuw binnen: 7" EP's: Rademassaker / Bloody Sign split EP 6e Tapes: Vargkhoghargasmal - Call Of The Raven MC 4e Tweede Hands: A Lower Deep - Trinity CD 5e alles weer in kleine hoeveelheden binnen dus wees snel! [Dit bericht is gewijzigd door Lafawijn op 14-04-2006 11:48] |
|
Schattig. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Nee, ik mag niet naar black metal luisteren van mijn moeder. |
|
quote: Leuk idee, maar sinds wanneer wordt het uitbrengen en verspreiden van slechte, kansloze bedroom-wannabe-BM projecten van je dertienjarige kameraden onder 'de underground steunen' gezien? http://www.metal-archives.com/band.php?id=36538 http://www.deaththrasher.com/dtinterviews/karehgod1.htm Kom op zeg.. Vraag: DT: What topics do you consider in your lyrics? Antwoord: Robert Slagter: Specially anti - christian topics because the christian people and even muslems are the biggest mongols of the world, I mean all that fucking Religion bullshit are confusing people and if there wasnt Religion in this world there wouldnt be a lot of war... Goed, hij is dus tegen religie omdat religie oorlog veroorzaakt, maar drie vragen later heeft 'ie het over het verspreiden van haat met z'n volgende drumcomputerband. Wat is er haatvol aan z'n anti-oorlog houding? Ik wil niet hinderlijk zijn o.i.d. maar ik stoorde me hier nogal aan, 't komt een beetje op mij over alsof iedereen die net 3 maandjes BM luistert meteen corpsepaint op z'n muil moet smeren, vervolgens naar de kinderboerderij moet gaan om daar vervolgens een fotoshoot te houden, om daarna een onsamenhangende 'band' te beginnen, redelijk storend. |
|
Antwoord: Robert Slagter: Specially anti - christian topics because the christian people and even muslems are the biggest mongols of the world, I mean all that fucking Religion bullshit are confusing people and if there wasnt Religion in this world there wouldnt be a lot of war... Wat een verrotte kleuterberedenering. Nog zo stoere internet warrior. |
|
hehehe en best wel niet bepaald een bm redenatie... als het nou bomenknuffelnde ns was oke... [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 27-03-2006 23:10] Je moeder. |
|
Haha, behoorlijk hypocriet ja. Maar goed zo kan ik me wel kapotlachen om meerdere dingen. Je weet wel leuzen als "anti-human black metal" en "destroy the planet" en vevolgens contact hebben met jan en alleman in de oh zo gezellige en knusse underground en lekker biertjes drinken met die "humans" op de "planet". edit: wat ik hiermee wil zeggen is. Sta je voor je boodschap of laat het achterwege. [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 28-03-2006 12:18] don't mistake lack of talent for genius |
|
-krom- [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 28-03-2006 12:12] Je moeder. |
|
De leden van Karehgod zijn idd vrienden van me. Het was een soort proef release om veel dingen te leren. Verder wil ik zeggen dat wij niet perse de standpunten van de bands steunen. |
|
HAHAHA, dat interview, serieus. En waarom doet een 'testband' [ ] interviews? |
|
ik weet het niet. ik heb het niet geregeld. Dat hebben ze zelf gedaan. [Dit bericht is gewijzigd door Lafawijn op 28-03-2006 16:04] |
|
quote:He je het wel geregelD? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat gaat het toch weer enorm goed met de Nederlandse scene.. Ga toch punniken of zo.. |
|
quote: Punniken voor de scene! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |