IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dynamo Eindhoven, 2 april - Pink Noise Bandmarathon Volgende pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-03-2006 14:24 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Misschien dan wel niet metal-related, maar desalniettemin ga ik er de aandacht voor vragen.

http://www.kika.nl/acties-voor-kika/nieuwe-acties/dynamo.html

Aanwezigen kunnen ook meedoen met 'Spot De ZM-er'. Jawel.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 24-03-2006 14:25 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

... pink ...

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-03-2006 14:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zo heette John's studio nu eenmaal. Dus.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 24-03-2006 15:18 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Present!!

Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 24-03-2006 15:20 by Dappere-Speerwerper Wijzig reactieProfiel van Dappere-SpeerwerperQuote dit berichthttp://myspace.com/clemensk

Mmm dat is wel een goed doel

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-03-2006 15:22 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 15:18 schreef ratje het volgende:
Present!!

Dat mag ik hopen!

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 24-03-2006 15:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Potverdikkie Paul, wordt je zowaar even in één adem genoemd met Armand! Jouw carriere zit geramd

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-03-2006 15:45 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Net z'n website even bekeken, nu weet ik meteen wie 't is.. die kerel al heeelll vaak door Eindhoven zien sjouwen.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-03-2006 16:19 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ook present. Uitstekend initiatief dit. En een goede gelegenheid om het King Size Trio weer eens in actie te zien

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 24-03-2006 16:26 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Paul, hoe laat moet jij? De enige leuke dingen zijn voor mij
Vindicators en jij dan

Zonder flauwekul, zeeeeeer goed initiatief, en zou wel willen komen, maar kan helaas niet heel de dag/heel de dag niet

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

skitzoid kitten
Usericon van skitzoid kitten
Posted 24-03-2006 16:29 by skitzoid kitten Wijzig reactieProfiel van skitzoid kittenQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 16:19 schreef Judge M. het volgende:
Ook present. Uitstekend initiatief dit. En een goede gelegenheid om het King Size Trio weer eens in actie te zien

oh ja

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-03-2006 16:36 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Je kunt zeggen wat je wilt maar die waren zowel erg gaaf als ook erg goed.

Zeg Illu, kunnen jullie de Palladins er ook niet bij strikken?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-03-2006 16:37 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 16:26 schreef Murdering Monk het volgende:
Paul, hoe laat moet jij? De enige leuke dingen zijn voor mij
Vindicators en jij dan

Zonder flauwekul, zeeeeeer goed initiatief, en zou wel willen komen, maar kan helaas niet heel de dag/heel de dag niet

Daar kom ik dit weekend achter is mij vandaag verteld.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 24-03-2006 16:39 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 24 maart 2006 16:36 schreef Judge M. het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt maar die waren zowel erg gaaf als ook erg goed.

Zeg Illu, kunnen jullie de Palladins er ook niet bij strikken?

Ik strik zelf helemaal niks. Maareh, het is al druk genoeg zo denk ik.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 11:50 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Schop. En dubbelschop.

@MuMo: Ik zie hier staan dat ik(we) om 16:00 uur spelen. En daarna, in John's nagedachtenis, een frisse pint! Of twee..

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-03-2006 11:54]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 11:52 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Oh, en om vast een lijstje te maken..

Aanwezig:

- Ratje
- Snaack
- Judge M
- Murdering Monk (toch ? )
- Illu

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-03-2006 11:54 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Mooi initiatief dit!

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 29-03-2006 15:16 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 29 maart 2006 11:54 schreef Snaack het volgende:

Mooi initiatief dit!

absoluut!!

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 16:34 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Michiel, kerel, staat dat aanbod van die synth van je nog .. ? Zo ja, geef effe een belletje als je wil ? Thanks!

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 29-03-2006 16:52 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

quote:
Op 29 maart 2006 11:50 schreef Illusione het volgende:
Schop. En dubbelschop.

@MuMo: Ik zie hier staan dat ik(we) om 16:00 uur spelen. En daarna, in John's nagedachtenis, een frisse pint! Of twee..

kut, denk niet dat ik dan kan komen, heb net een dag geleden geregeld dat wij die dag heel de dag gaan repeteren...

Met wie speel je samen dan, of ist een solo show?

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 16:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 16:52 schreef Murdering Monk het volgende:
kut, denk niet dat ik dan kan komen, heb net een dag geleden geregeld dat wij die dag heel de dag gaan repeteren...

Met wie speel je samen dan, of ist een solo show?

Ratje, Snaack en Cor (geen idee of ie op ZM zit trouwens..) staan met mij op de planken!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-03-2006 17:07 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Hoe laat moeten wij eigenlijk "op"?

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 17:12 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

We spelen om 16:00.

Zeg, jij komt niet via Bergen op Zoom, wel ? Geen idee hoe je trouwens hierheen komt..

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-03-2006 17:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 17:12 schreef Illusione het volgende:
We spelen om 16:00.

Zeg, jij komt niet via Bergen op Zoom, wel ? Geen idee hoe je trouwens hierheen komt..

Geen idee hoe de trein rijdt, kom niet zo vaak in die contreien

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-03-2006 17:18 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Klinkt weer geweldig georganiseerd

Off-topic: Paul, hoe laat vrijdag in Eindhovuh?

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 17:19 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 17:14 schreef Snaack het volgende:
Geen idee hoe de trein rijdt, kom niet zo vaak in die contreien

Ah, ok, dacht dat je misschien met de auto kwam, had je Ratje ook mee kunnen nemen. Doe ik dat 's ochtends wel even.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com