IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Dynamo Eindhoven, 2 april - Pink Noise Bandmarathon Vorige pagina
Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 17:19 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 17:18 schreef Mark het volgende:
Klinkt weer geweldig georganiseerd

Off-topic: Paul, hoe laat vrijdag in Eindhovuh?

Alles is georganiseerd hoor, wees maar niet bang.

8 uur, Robin is dan ook op Eindhoven CS. Gaan we je eens het land uitzuipen.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 29-03-2006 17:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 17:19 schreef Illusione het volgende:
Ah, ok, dacht dat je misschien met de auto kwam, had je Ratje ook mee kunnen nemen. Doe ik dat 's ochtends wel even.

Dat wil best doen, maar ik heb nog geen rijbewijs haha

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 17:21 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 17:20 schreef Snaack het volgende:
Dat wil best doen, maar ik heb nog geen rijbewijs haha

Dat schiet dan inderdaad niet op nee.
Hebben we 't zaterdag ook nog wel over.

We kunnen er vanaf 11 uur terecht, btw.

[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 29-03-2006 17:23 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 17:19 schreef Illusione het volgende:
8 uur, Robin is dan ook op Eindhoven CS. Gaan we je eens het land uitzuipen.

Mooi mooi, wordt er doorgenacht of worden we met het oog op zaterdag met de laatste trein teruggetrapt? En als 1, dan neem ik aan dat de bank vrij is? (i.e. geen kaboutertjes)

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 29-03-2006 17:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2006 17:23 schreef Mark het volgende:
Mooi mooi, wordt er doorgenacht of worden we met het oog op zaterdag met de laatste trein teruggetrapt? En als 1, dan neem ik aan dat de bank vrij is? (i.e. geen kaboutertjes)

Twee banken EN een logeermatras! Jij gaat opkijken als je hier binnenkomt, dat weet ik nu al.
Repetitie zaterdag is pas ver in de middag, dus zo vroeg hoef je er niet uit.

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 29-03-2006 17:28 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 29 maart 2006 16:34 schreef Illusione het volgende:
Michiel, kerel, staat dat aanbod van die synth van je nog .. ?
Dat staat nog

quote:
Zo ja, geef effe een belletje als je wil ? Thanks!
Ik bel je straks wel effe

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 31-03-2006 11:46 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Ook deze even een schopje geven. Zo'n goed initiatief als dit verdient het om gepromoot te worden

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 31-03-2006 12:26 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 31-03-2006 16:50 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

*kick*

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 02-04-2006 11:45 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

*en schop*

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-04-2006 12:05 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Trap! Dus.

Zaal gaat over 2 uur open.

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-04-2006 12:31 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Succes vandaag!
Nog fatsoenlijk thuisgekomen vannacht?

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-04-2006 12:42 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Het was een verfrissende wandeling. Denk ik. Ik weet er niet zoveel meer van.

Thanks! Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn man.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-04-2006 13:24 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

en *kick*

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-04-2006 21:36 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Zo dan. Geen slecht optreden, ondanks de defecte monitor en het fileleed rondom Eindhoven.

John was trouwens _letterlijk_ aanwezig.. de urn stond achter een van de foto's achter de bar. Ge-wel-dig.

ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 02-04-2006 22:37 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

Ik heb een leuke middag gehad iig , ben zeer blij dat ik aan dit initiatief heb meegedaan!!

thanks Paulus

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-04-2006 22:39 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Thanks voor 't meedoen Connie!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-04-2006 22:49 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Klonk ook nog eens best aardig heren

Maar jullie werden er dan wel weer snoeihard uitgeheerscht door het King Size Trio, de Vindicators en de Frits Philips Band

Alleen jammer de opbrengst voor KiKa zo tegenviel

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 02-04-2006 22:54]

Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 02-04-2006 22:56 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 2 april 2006 22:49 schreef Judge M. het volgende:
Klonk ook nog eens best aardig heren

Maar jullie werden er dan wel weer snoeihard uitgeheerscht door het King Size Trio, de Vindicators en de Frits Philips Band

Alleen jammer de opbrengst voor KiKa zo tegenviel

Die hadden dan ook WEL geluid over de monitor..

Tja, spijtig inderdaad, maaaarrrr. De broer van John had al aangeboden de opbrengst te verdubbelen, dus dat komt nog best goed hoor.

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com