|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Misschien dan wel niet metal-related, maar desalniettemin ga ik er de aandacht voor vragen. http://www.kika.nl/acties-voor-kika/nieuwe-acties/dynamo.html Aanwezigen kunnen ook meedoen met 'Spot De ZM-er'. Jawel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
... pink ... |
|
Present!! |
|
Mmm dat is wel een goed doel |
|
quote: Dat mag ik hopen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Potverdikkie Paul, wordt je zowaar even in één adem genoemd met Armand! Jouw carriere zit geramd She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Net z'n website even bekeken, nu weet ik meteen wie 't is.. die kerel al heeelll vaak door Eindhoven zien sjouwen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ook present. Uitstekend initiatief dit. En een goede gelegenheid om het King Size Trio weer eens in actie te zien |
|
Paul, hoe laat moet jij? De enige leuke dingen zijn voor mij Vindicators en jij dan Zonder flauwekul, zeeeeeer goed initiatief, en zou wel willen komen, maar kan helaas niet heel de dag/heel de dag niet |
|
quote: oh ja |
|
Je kunt zeggen wat je wilt maar die waren zowel erg gaaf als ook erg goed. Zeg Illu, kunnen jullie de Palladins er ook niet bij strikken? |
|
quote: Daar kom ik dit weekend achter is mij vandaag verteld. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik strik zelf helemaal niks. Maareh, het is al druk genoeg zo denk ik. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Schop. En dubbelschop. @MuMo: Ik zie hier staan dat ik(we) om 16:00 uur spelen. En daarna, in John's nagedachtenis, een frisse pint! Of twee.. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 29-03-2006 11:54] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Oh, en om vast een lijstje te maken.. Aanwezig: - Ratje - Snaack - Judge M - Murdering Monk (toch ? ) - Illu [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Mooi initiatief dit! |
|
quote: absoluut!! |
|
Michiel, kerel, staat dat aanbod van die synth van je nog .. ? Zo ja, geef effe een belletje als je wil ? Thanks! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: kut, denk niet dat ik dan kan komen, heb net een dag geleden geregeld dat wij die dag heel de dag gaan repeteren... Met wie speel je samen dan, of ist een solo show? |
|
quote: Ratje, Snaack en Cor (geen idee of ie op ZM zit trouwens..) staan met mij op de planken! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hoe laat moeten wij eigenlijk "op"? |
|
We spelen om 16:00. Zeg, jij komt niet via Bergen op Zoom, wel ? Geen idee hoe je trouwens hierheen komt.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Geen idee hoe de trein rijdt, kom niet zo vaak in die contreien |
|
Klinkt weer geweldig georganiseerd Off-topic: Paul, hoe laat vrijdag in Eindhovuh? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ah, ok, dacht dat je misschien met de auto kwam, had je Ratje ook mee kunnen nemen. Doe ik dat 's ochtends wel even. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |