|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
En je bent ook nog zwakzinnig ja? MAar goed na vreid met enslaved toen te hebben gezien heb ik besloten me niet verder te verdiepen in vreid want prut was het zeker. |
|
Erg kortzichtige opmerking. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Niet echt vriendelijk van je om me zwakzinnig te noemen. Daar ik niet zo lang post op forums,en eerst terug ging schelden, heb ik me voor genomen om niet te reageren op mensen zonder kennis van zaken en als kippen zonder kop dingen gaan roepen. Ik luister liever naar muziek,en meld aleen nog maar dingen die nutig zijn over een bepaalde band of plaat. Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Ik vond gewoon je openings post nogal irriterend omdat deze nogal rommelig is. |
|
Ik ben dan ook metal liefhebber,geen literair wonderkind,de openings tekst lijkt me anders wel duidelijk. Die plaat is goed . Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
rustig an.. ernst |
|
quote: Trek je het je niet aan. De opmerking wordt gemaakt door iemand die zich zorgen maakt dat Peter Steele's uiterlijk joodse trekjes vertoond. Ik denk dat ik dit Vreid maar eens ga checken. Hoor er goede dingen over, ken Windir ook pas sinds een paar dagen van muziek en dat sprak me erg aan. don't mistake lack of talent for genius |
|
Op 21-07-06 speelt Vreid een exclusieve headliner show in Roermond, de Azijnfabriek. Support Cirith Gorgor!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jij moet mijn posts eerst beter lezen voor je domme conclusies terkt. En windir is wel erg gaaf ja. helaas vind ik persoonlijk gewoon vreid iets missen. |
|
quote:Zou jij eens aan je Nederlands willen gaan werken? Dit leest echt gigantisch irritant. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik zit ze nu net via Pandora te beluisteren Raped by light. Klinkt lekker! past wel in mijn straatje. Maar eens kijken of ik ergens een cd'tje er van kan opsnorren. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
@ kwelgeest Vreid is het project van overige bandleden van Windir dat ontstaan is na de dood van Terje, het einde van Windir. Even voor de duidelijkheid. Sowieso is Windir stukken beter als Vreid, muziekaal gezien. Het is net als zoveel -Noorse- Bm meer een mix dan dat het een eigen inbreng heeft, en geen 'je houdt er van of je vindt het niks' want het is per definitie niet echt geweldig. Jammer. En ja, Vreid is ook live tien keer niks, maar dat was al bekent. [Dit bericht is gewijzigd door Duysternesse op 25-03-2006 18:09] Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
quote:Waarop gebaseerd? Van slechts één optreden zeker? Beetje kortzichtig om dan al de band als slechte live-band te betitelen. Kom de band bekijken tijdens één (nog liever meerdere) van hun optredens dit jaar en vorm dan nog eens je mening! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
In Haarlem speelde Vreid vorig jaar live anders erg goed moet ik zeggen. Best een leuke band ook, hoewel het me niet lang kan blijven boeien, maar dat had ik bij Windir ook eigenlijk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
[quote]Op 25 maart 2006 15:55 schreef NecroNoud het volgende: Trek je het je niet aan. De opmerking wordt gemaakt door iemand die zich zorgen maakt dat Peter Steele's uiterlijk joodse trekjes vertoond. Haha..waar slaat dat nou weer op |
|
quote:Misschien dat de nieuwe plaat live meer zal boeien aangezien veel nummers geschreven zijn met live-optredens in het achterhoofd. Da's ditmaal goed te horen op de nieuwe plaat. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Laat maar komen dat album (en de nieuwe tour met Khold en Enslaved ). Jammer dat Roermond zo'n eind weg is, was wel benieuwd naar de nieuwe nummers. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ja, ik heb eén live optreden persoonlijk gezien, en voordat ik Vreid ooit live heb mogen aanschouwen kreeg ik al eens hier en daar te horen dat het niet geweldig zou zijn. Dat was het dan ook zeker niet. hoe dan ook, Ik zou best nog wel eens een optreden willen zien dan, ben benieuwd. Sola Fide. Sola Deo Infernali Gloria |
|
Peter steele lijkt meer op een indiaan Life of Brian was banned for a while in Norway, due to blasphemy. The Swedes promoted it as "The film that is so funny it was banned in Norway"... |
|
Hoort dat niet in het Type O topic SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Pitch Black Brigade, wel grappig cdtje....alleen na 5x luisteren is de lol er wel vanaf. typisch een geval van: klinkt supergoed als je m net kent, maar naarmate je m vaker gaat luisteren wordt ie steeds saaier, alleen de eerste 3 nmmrs draai ik nog weleens. . |
|
We hebben nog een extra concert toegevoegd Donderdag 20-07 Little Devil, Tilburg Vrijdag 21-07 Azijnfabriek, Roermond Zaterdag 22-07 Nevelfest, Merksem (Belgie) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Da's weer lekker zuidelijk allemaal Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Tsja, ik kan er niks aan doen dat de Noordelijk gelegen zalen geen interesse hebben Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Godver, dan ben ik op vakantie. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |